Hideo Kojima kutí dva projekty

Něco o nich málo utrousil.

Japonský časopis Famitsu vyzpovídal v souvislosti s koncem roku tamní vývojáře ohledně jejich plánů či ambicí pro 2022.

Z mnoha nasbíraných reakcí nejvíce zaujalo, co utrousil slavný Hideo Kojima, který se samozřejmě nespokojil s nedávnou re-edicí Death Stranding pro PS5.

Designér stojící za Metal Gear nyní připravuje dva projekty:

"Dělám na velkém titulu a na titulu, který je novou výzvou. Tím, jak v blízké budoucnosti zmizí hranice mezi jednotlivými typy zábavního průmyslu, rád bych, abychom nadcházející rok udělali krok vpřed vůči těmto novým výzvám souvisejícím s odlišnými médii a projevy vyjádření".

1

Nutno upřesnit, že Kojima nikde neslíbil, že bychom se výsledku jeho práce měli dočkat ve 2022, na rozdíl od jiných japonských autorů, kteří v interview mluvili o příštím roce.

Celé to každopádně zapadá do mozaiky s nedávným ohlášením divize pro filmy, hudbu a TV seriály.

Spekulace o jeho podílení se na příštím Silent Hill byly vyvráceny, ačkoli opakovaně se nechal slyšet, že by rád spáchal nějaký horor či epizodický obsah.

Reklama

Související obsah

Švindlovali EA s počtem hráčů Battlefield 2042?

Tvrdí to insider + srovnání s čísly Deep Rock Galactic.

Poprvé letmo ukázány old-gen verze Dying Light 2 a co-op

+ nadšené citace redaktorů po novinářské předváděčce.

Ultraširoký trailer k dnešnímu uvedení God of War PC

Ale pozor + o složitém zprovoznění režimu.

Také na webu...

Švindlovali EA s počtem hráčů Battlefield 2042?

Tvrdí to insider + srovnání s čísly Deep Rock Galactic.

Poprvé letmo ukázány old-gen verze Dying Light 2 a co-op

+ nadšené citace redaktorů po novinářské předváděčce.

Diablo Immortal má přinést debut herní třídy Blood Knight

Někdo ji vyhrabal v čínském klientovi mobilní odnože.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna