Renderovací architekt Johan Andersson ze švédských DICE na svém Twitteru o víkendu potvrdil, že tým pracuje na vývoji enginu Frostbite 2 primárně pro rozhraní DirectX 11.

Podle stručných informací už engine nebude podporovat DirectX 9 a tudíž ani Windows XP, silně se totiž doporučuje 64bitový operační systém.

"Takže máte spoustu času na upgradování, pokud jste to ještě neudělali," dodává Andersson.

Tím časovým rozhraním má patrně na mysli Vánoce 2011, na kdy se i vzhledem k nedávnému prozrazení betaverze odhaduje vydání Battlefieldu 3, tedy první hry na enginu Frostbite 2.

Engine jinak od svého vzniku prošel několika změnami; ještě první díl Battlefield: Bad Company běžel na Frostbite v1.0, pozdější Battlefield 1943 již poháněla vylepšená verze 1.5 a nedávná Bad Company 2 využívala již vestavěného módu Destruction 2.0 s možností ničit celé budovy namísto pouhých stěn.

Reklama