Konzolové verze Battlefieldu 3 si vypomohou černými linkami na vrchu a ve spodní části obrazu, aby zaplnily rozlišení 720p. Na Twitteru to oficiálně přiznal Johan Andersson z DICE.

"Battlefield 3 poběží ve skutečnosti v rozlišení 1280x704, a to jak na Xboxu 360, tak na PlayStationu 3. Tím, že se ochudíme o pár linek, získáme stabilnější a plynulejší výkon hry," napsal Andersson.

Místo toho, aby si Battlefield 3 vypomohl scalingem, rozhodli se autoři "doplnit" obraz na 720p skrze osmipixelové černé okraje. Dušují se ale, že díky overscanu často ani nebudou vidět.

Připomeňme, že technika tzv. upscalování není na současných konzolích nic výjimečného. Třeba poslední Call of Duty: Black Ops běželo ve skutčnosti v rozlišeních 1040x608 na Xboxu 360 a 960x544 na PlayStationu 3, byť díky tomu v plynulých šedesáti snímcích za vteřinu. Battlefield 3 se naopak spolehne na poloviční framerate 30fps.

Brazilský server Dinamica Games dnes také přinesl zprávu, že v Battlefieldu 3 se setkáte celkem s 20 různými vozidly včetně letadel a stíhaček.

Každé si budete moci přizpůsobit údajně až dvaceti různými upgrady, protože všechny vozidla mají mít tři sloty pro sekundární zbraně či udělátka. Počítá se i s opravováním techniky, byť silnější zásahy bude muset spravit inženýr.

Reklama