Nefunkční MP Bratrstva není pirátěním Assassins Creed 2

Playman vysvětluje, že jde o dvě různé věci.

Domácí distributor Playman se ozval Eurogameru, aby uvedl na pravou míru nepřesné informace šířící se éterem ohledně (ne)funkčnosti PC verze Assassins Creed: Brotherhood (naše recenze). Podle něj problémy s multiplayerem nijak nesouvisí s tím, zda někdo na svém počítači měl nebo neměl nainstalovanou pirátskou verzi minulého dílu.

"[Jinde] to píší špatně. Je třeba rozlišovat dvě různé věci: hosts jsou o něčem jiném než multiplayer," řekl nám zástupce Playmana. Pirátům PC verze Assassins Creed 2 nejde nejnovější díl "pouze" aktivovat, protože součástí tehdejšího cracku bylo přepsání souboru HOSTS na localhost (lokální IP adresa 127.0.0.1). Tím se před rokem zabránilo pokusům AC2PC připojit se na autorizační server UbiSoftu (a také aby neznal z logu IP adresu piráta), ale zároveň tato změna nyní logicky vadí i při aktivaci legálního Brotherhoodu na PC.

"Řešením je vrátit soubor HOSTS (v adresáři \Windows\System32\Drivers\Etc) do původní podoby, to znamená vymazat z něj, například v notepadu, jakékoli řádky se zmínkou o UbiSoftu," vysvětlil Playman, jak se piráti minulého dílu mohou vykoupit, když si pořídili origošku Bratrstva. Když pak v HOSTS souboru nebude nic o UbiSoftu, Windows si standardně požádají DNS server o přeložení doménového názvu autorizačního serveru UbiSoftu na skutečnou IP adresu a aktivace může proběhnout.

"Oproti tomu za problém s multiplayerem Brotherhoodu na PC může něco úplně jiného. Teprve čekáme na reakci UbiSoftu, ale ví o tom. Některým lidem už prý MP funguje," dodal zástupce Playmana. A vyslovil soukromou domněnku, že to možná mohlo být tím, že dříve ještě hrálo (mělo hru) málo lidí, na což systém UbiSoftu nemusel být stavěný. Nyní už je hráčů více a na multiplayeru založený díl Bratrstvo pomalu začíná fungovat...

Oficiální důvod potíží s MP tedy ještě neznáme. Každopádně je jisté, že se nejedná o nějakou vychytralou pomstu UbiSoftu typu "zpirátili jste minulý díl, tak za to teď pykejte se zákazem hrát multiplayer Brotherhoodu, ani když máte originálku", jak to na první pohled vypadalo z dezinterpretovaných článků či příspěvků. Něco takového je samozřejmě nesmysl, ani by takové trestání platících zákazníků nebylo v pořádku po právní stránce.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (5)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna