Příští hra Bungie onlinovkou?

Naznačil to jejich ředitel na konferenci.

Teď, když jsou Bungie po uvedení Reach hotovi se sérií Halo, se veškerá pozornost začíná upínat na jejich další projekt. Kreativní ředitel Joe Staten dnes vystoupil na konferenci GDC Online v texaském městě Austin a nenápadně naznačil, o co by asi tak mohlo jít.

"Nebylo by úžasné, kdybychom mohli vytvořit svět, který by na vás vždy čekal?," odpověděl na dotaz z publika, na čem právě pracují. Všiml si toho editor Gamasutry Leigh Alexander.

Tvůrce měl zřejmě na mysli masivně multiplayerovou FPS v persistentním světě, jaký jsme mohli vidět třeba ve starším Planetside od Sony, kde permanentně probíhaly boje o území, i když jste zrovna byli třeba v zaměstnání.

Jak známo, nová hra Bungie vzniká v rámci dlouholeté spolupráce s Activision, kteří se netají soustředěním na onlinové projekty, které by mohly napodobit úspěch World of Warcraft. A když tedy nedojde ke zpoplatnění multiplayerového hraní Call of Duty: Black Ops, mohou si to vykompenzovat na něčem jiném.

Halo: Reach se koncem září stalo nejvíce hraným online titulem přes službu Xbox Live, čímž se po deseti měsících podařilo sesadit z trůnu Modern Warfare 2. Majitelé Reach v úvodním týdnu průměrně strávili s hrou 23 hodin (single i multi) a třetina hráčů dokonce přes 30 hodin herního času.

Kladení důrazu na online složku v příští hře od Bungie, což ostatně dříve potvrdil i zástupce Activsion, by proto více než dávalo logiku. Mělo by jít o jejich první titul pro PlayStation 3, pokud to dáme do souvislosti s inzerátem, v němž Bungie hledají programátory na PS3.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna