Autoři Kingdom Come jednali v centrále Sony a Microsoftu
Neskrývají nadšení.
Musejí cítit obrovské zadostiučinění, když předtím jim mnozí dali košem a teď to dotáhli až sem. Snad jim ta všechna sláva nevleze moc do hlavy.
Zástupci českého studia Warhorse navštívili tento týden americké centrály dvou konzolových gigantů: jak Sony Interactive Entertainment America v kalifornském městě San Mateo v zálivu u San Francisca, tak poté i v Seattlu v HQ samotného Microsoftu.
Tobi & the game factory! This is sooo super exciting #muststayserious. Can't wait to have #KingdomComeDeliverance on PS4. @WarhorseStudios pic.twitter.com/5nSrpNXdaq
— Sir Tobi ⚔🛡 (@T0_8I) October 11, 2016
Na Twitteru to prozradil Tobias Stolz-Zwilling, PR manažer vývojářů, když se podělil o některé fotky a neskrýval své nadšení. Nízké skleněné budovy s úvodním logem PlayStation připomínají ty od domácí pobočky u dálnice na pražském Chodově, zatímco kanceláře výrobce Xbox One zdobí nějaké fantasy figurky jak z Warhammeru a holografické obrysy postav ze Star Treku.
Wow! #KingdomComeDeliverance really goes places! Today @WarhorseStudios was at @Microsoft HQ. #exciting @Xbox pic.twitter.com/Oo1NbmDZ1E
— Sir Tobi ⚔🛡 (@T0_8I) October 14, 2016
Není jasné, o čem přesně tam Warhorse jednali, pravděpodobně o podmínkách vydání Kingdom Come: Deliverance (Alza.cz) pro PS4 a X1. Možná o dodání vývojářského kitu PS4 Pro a X1 Scorpio, eventuálně o nastavení procesů, které se po mailu řeší jen složitě a je vhodnější je probrat osobně.
Autor tweetů Tobi pro Eurogamer uvedl pouze, že byli Sony a Microsoftu ukazovat Kingdom Come: Deliverance. Každopádně už jen to, že tam byli pozváni nebo oficiálně přijati, hovoří jasnou řečí a povede se to z nových studií ze střední a východní Evropy málokomu.