Banishers: Ghosts of New Eden má časový plán startu a rozbor hratelnosti

Poslední video.

Každá duše, kterou vyženete, každý duch, kterému dopřejete klid, každý život, který obětujete pro záchranu Antey, vás neúprosně povede k tomu, či onomu konci. Budete milosrdným zachráncem, nebo neúprosným zažehnávačem? Rozhodnutí padne 13. února, kdy Banishers: Ghosts of New Eden vychází na PlayStation 5 a Xbox Series X/S a digitálně na PC. K předobjednávce fyzické kopie hry dostanete sběratelskou magnetku, sadu litografií a plakát a navíc digitální bonus Wanderer Set DLC obsahující skiny na outfit a zbraně pro Reda.

Focus Entertainment publikovali časový plán startu...

... a také poslední trailer s rozborem hratelnosti:

Objevíte tam všechny základní prvky hry předtím, než se pustíte do tohoto příběhově orientovaného akčního RPG, ve kterém se snoubí poutavý a osobní příběh s dynamickým bojovým systémem. Vžijte se do rolí dvou zkušených lovců duchů a partnerů, kteří čelí náročným rozhodnutím s hlubokými důsledky pro živé i mrtvé.

Nový Eden, rok 1695. Antea Duarte a Red mac Raith jsou milenci a zažehnávači, lovci duchů, kteří se zavázali chránit živé před hrozbou přežívajících duchů a přízraků. Po katastrofální poslední misi je Antea smrtelně zraněna a stává se jedním z duchů, které nenávidí. Ve strašidelné divočině Severní Ameriky pár zoufale hledá způsob, jak osvobodit Anteu z jejího prokletí.

Ve zmíněném traileru se podíváte do Nového Edenu, dozvíte se více o svém poslání jako zažehnávači duchů a o tom, jak zrušit kletbu, která postihla jeho obyvatele a zároveň se vypořádáte s tragédií milenců: jeden žije, druhý je mrtvý. Objevte směsici bojových stylů s Redovou puškou, mečem a ohněmorem spolu s Anteinými éterickými útoky. S jejími nadpozemskými schopnostmi odhalte neviditelné a rozpoutejte ničivé duchovní útoky, od teleportace až po spektrální zóny poškození. Bez námahy přepínejte mezi postavami a vytvářejte komba a silné synergie, zatímco budete čelit stále zákeřnějším nepřátelům.