Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Den of Wolves od tvůrců Payday podrobně

Další co-op s přepadeními nejen bank.

Bývalý tvůrce PAYDAY 1 a 2 představuje novou kooperační hru typu "heist" v žánru techno-thriller. Den of Wolves otevírá možnosti shromáždit partu přátel v Midway City a společně naplánovat akci průmyslové špionáže, atentátů, vražd, které svět korporací v neregulovaných oblastech inovací nazývá „špinavým obchodem”.

10 Chambers, švédské studio založené veterány z branže, již delší dobu studio naznačovalo, že se "vrací k těm prokletým skokům“. Spolu s bláznivým trailerem uvedeným během The Game Awards byl zveřejněn i název hry – Den of Wolves - a na scéně se živě objevil i samotný režisér hry Ulf Andersson.

„V minulosti jsme pracovali nad vývojem přepadovek, které se zaměřovaly na klasické motivy přepadávání bank. Nicméně teď jistý prvek science fiction nám umožní rozšířit to, co je možné jenom pouze v hrách typu heist“ – říká Ulf Andersson, zakladatel a ředitel hry. „Můžeš rabovat pouze určitý počet bank. Den of Wolves nabízí širší nabídku přepadovek – korporátního špehování, atentátů a vražd. Prostředí science – fiction nám otevírá spoustu možností, které můžeme zakusit“

Hra je v před produkční fázi více než dva roky. Celou tu dobu se tvůrci zaměřovali nad vytvářením světa a obklopujícího příběhu.

Midway City je moderní deregulovaná metropole ležící v severním Pacifiku – založená velkými korporacemi, jako reakce na působení umělé inteligence, která díky svým schopnostem neustále se učit, se stala nezastavitelným hackerským nástrojem, vedoucím k rozpadu globální ekonomiky a inflaci dolaru. Protože svět nutně potřeboval revoluci v oblasti zabezpečení sítě, velké investiční firmy podporované koncernem Big Pharma a naftovým průmyslem, zpracovaly zcela novou koncepci odesílání a uchovávání dat: biologické systémy založené na lidském mozku, zcela odlišné od tradiční síťové architektury, nedostupné pro umělou inteligenci.

"Titul nemá symbolizovat hru s otevřeným světem, nýbrž klademe důraz na jeho neustálé budování. Příběh, který jsme kolem ostrova vytvořili, je velkolepý. Chceme, aby Midway City působilo dojmem důvěryhodného města z blízké budoucnosti, ve kterém vládne pozdní kapitalismus a korporace vytvářejí zákony“ – dodává Simon Viklund spoluzakladatel a příběhový a zvukový ředitel. „Jako hráč se ocitneš v podzemí města bez žádné vlastní identity a dokladů, co otevírá možnosti stát se kriminálníkem v podnikatelské branži, působícím na černém trhu zakázek zprostředkovaných přes Midway City“.

Ačkoliv hra bude oficiálně vydána nejprve na PC (Steam v rámci předčasného přístupu), je již navržená a vyvíjena tak, aby vyšla i na herních konzolích. Datum premiéry nebylo ještě uvedeno.

Read this next