Red Dead Redemption Články

8. podcast: Forza, Rage a šéf Score

Jak se liší papírák od webů, další Xbox, port Crysis...

U osmého podcastu českého EG aplikujeme stejný přístup jako minule - tedy delší a minimálně stříhané povídání, jako když se sejdete s kamarády od her v hospodě a nebojíte se občas odbočit do jiných témat. Tentokrát bylo příležitostí pro odbočky více než jindy a to díky hostovi, kterého jste zatím ještě neslyšeli. Naše pozvání přijal šéfredaktor časopisu Score, Lukáš Bašta, který tak doplnil tradiční redakční sestavu Adama Homolu, Aleše Harazima a Michala Jonáše, který tento díl odmoderoval.

Srovnání verzí Red Dead Redemption

Proč dát přednost Xboxu před škaredou grafikou PS3.

Když jsem hrál jako první xboxovou verzi Red Dead Redemption, v naší recenzi jsem si liboval, jak je zdejší svět překrásný a jaký kus urazili v Rockstaru v grafice od dob čtvrtého GTA. Jenže pak jsem po dohrání xboxovky spustil druhou PS3 variantu a nestačil jsem se divit. Již v úvodním obrázku menu hry mi něco nesedělo. Zobrazení jako by bylo nevýrazné, ploché, tmavé a hrubé oproti xboxové verzi. A další kroky přímo ve hře mi daly za pravdu.

Red Dead Redemption

Divoký západ jako nikdy dřív.

O této připravované hře z pera tvůrců Grand Theft Auto by se daly již nyní ještě před vydáním nadšeně popsat stohy papíru. Z dostupných indicií ta hra vypadá prostě skvěle a všechno naznačuje, že to v květnu bude opravdu bravurní výlet na americký středozápad, jaký tu ještě nebyl. Tedy on tu byl, např. v přímém předchůdci Red Dead Revolver, který byl ale hodně svázán mantinely lineární akční střílečky, čemuž se chce Redemption velkým obloukem vyhnout, takže je oproti tomuto předchůdci zcela novou a jinou hrou.