If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Multiplayer v Bulletstorm odhalen

Kooperativní běsnění a online žebříčky.

Polští vývojáři People Can Fly konečně představili první dva multiplayerové módy v arkádové střílečce Bulletstorm. Jeden se jmenuje Anarchy, druhý Echo a oba budou hojně využívat "kill with skill" – tedy zabíjení ne ani tak obyčejnou střelbou, jako spíše pomocí různých fintiček a prostředí. O multiplayeru reportuje redaktor Gamespotu, který si jej mohl vyzkoušet.

Mód Anarchy je prý velmi podobný módu Horde z Gears of War 2. Společně s kamarády postupně čelíte vlnám nepřátel a snažíte se získat co nejvyšší skóre. Každá další vlna je obtížnější, než ta předchozí, kdy jsou nepřátelé inteligentnější a je jich víc. Anarchy, stejně jako celý Bulletstorm, ale není o obyčejném střílení. Každou vlnu pokoříte až po dosažení určitého skóre, které obyčejným střílením získáváte pomalu. Čím kreativnější v zabíjení budete, tím rychleji budete módem proplouvat.

Jednou tak budete muset nepřátele kopat z mostu, jindy je zase třeba dostrkat do elektrizujících stožárů. Největší bodové ohodnocení lze získat díky týmové spolupráci. Dva hráči tak mohou pomocí svých laserových bičů držet nepřítele, zatímco třetí jej rozkope na kaši. Nebo jeden hráč může opět díky laserovému biči dostat nepřítele do vzduchu, zatímco druhý mezitím "natlakuje" tříhlavňovou brokovnici. Výsledkem takovéto kombinace je tři sta bodů a ohodnocení "Kyselý déšť"...

Druhým módem je Echo, což je v postatě singleplayer s přídavkem multiplayerových žebříčků. Hráč si vybere jakoukoliv singleplayerovou mapu, ze které jsou v tomto módu odstraněny všechny dialogy a filmečky, a jeho úkolem je získat na ní co nejvyšší skóre. Výsledky pak můžete na žebříčcích porovnávat s kamarády. Opět platí, že čím brutálnější či nápaditější smrt nepříteli způsobíte, tím více dostanete bodů.

O multiplayeru, kde by proti sobě stáli hráči, nepadlo zatím ani slovo. Sám Adrien Chmielarz, kreativní šéf Bulletstorm, řekl: „Nechceme, aby nás zabíjeli třináctiletí kluci headshoty ze sta metrů, tak nabízíme kooperativní režim." Je tedy možné, že deathmatch v Bulletstorm vůbec nebude?

Tagged With

Comments