If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Něco shnilého je v UbiSoftu: Odklad Assassins Creed Rift, zrušení řady her, nedůvěra ve Skull and Bones

Hromada negativních zvěstí z Francie.

Tím odsunem Avatar: Frontiers of Pandora to bohužel zdaleka neskončilo. Dle insidera Jeffa Grubba je sice grafika hezká, ale hratelnost v dost hrubém stavu.

Okolo titulů od UbiSoftu se koncem týdne vynořila celá řada negativních zpráv, které zde shrneme na jednom místě.

Předně, ten ještě neohlášený Assassins Creed Rift má být tou "menší, prémiovou" hrou, která byla odložena na příští fiskál. Čili původně zamýšlená odbočka Valhalla ve stealth stylu, zasazená do Bagdádu a s postavou Basim nevyjde na tyto Vánoce, ale až nejdříve v dubnu 2023, což zamrzí. Vypátral to Bloomberg.

Francouzskému výrobci tak na letošní podzim zbyly pouze dva tituly, z nichž jeden bude jasným hitem (Mario + Rabbids Sparks of Hope pro Switch) a pak kontroverzní námořní bitvy ve Skull and Bones, které se ocitly ve vývojovém pekle po mnoho let.

Jenže u nich je problémem, že ani samotní vývojáři hry teď moc nevěří v úspěch. Dle výpovědi pro Kotaku totiž Skull and Bones postrádají hloubku a nenabízí nic více, než bylo ukázáno. Hratelnost se točí okolo sběru surovin a survivalu. Jsou skeptičtí ohledně šancí, že by se z toho vyklubal hit, přestože vývoj stál raketu stejně jako jiné AAA tituly firmy.

Co tu máme dalšího? Zrušení čtyř her, včetně Splinter Cell VR, Ghost Recon Frontline (prý to byl moc klon Call of Duty Warzone) a dvou ještě neoznámených, jak bylo přiznáno ve fiskálním hovoru před pár dny.

Tato vlna špatných zpráv dokonce donutila CEO Yves Guillemota, aby poslal zaměstnancům vysvětlující interní email, aby je také motivoval k lepším výkonům.

Píše se v něm, že vydavatel prostě musel odpískat vývoj řady her, aby se opravdu soustředil na to, co má vyšší prioritu. Musel také šetřit, aby investoval jen do toho, "co je potřeba", i kvůli nejisté situaci na trhu. Navzdory těmto škrtům ale stále firma očekává provozní zisk 400 milionů dolarů v tomto fiskálním roce končícím březnem 2023. Brzy prý zahájí licenční partnerství pro převod její AAA značky na mobily ve vysoké hodnotě.

Dále tam Guillemot praví, že odklad Avatara měl být prý způsoben širšími výzvami při vývoji kvůli covidu a rovněž snahou, aby se z této hry stal start nové úspěšné série pro UbiSoft. Došlo také údajně k výměně producentů.

Jsme tedy velmi zvědavi, s čím se vůbec dokáže UbiSoft vytasit začátkem září při dalším oficiálním streamu. Nejspíš nás ohromí Assassins Creed Infinity, jehož součástí má být tzv. Project Red, což je díl zasazený do Asie, pouze jedna z mnoha budoucích součástí Infinity. Dříve se šeptalo o Japonsku, ale to zatím není úplně jisté, neshodnou se na tom ani nejvíce osvědčení insideři, Asie je však velmi pravděpodobná.

Comments