Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nové detaily o The Last Guardian

Smyšlený jazyk, možná i ukazatel života.

Japonský herní časopis Famitsu má čtyřstránkové preview očekávaného The Last Guardian, ve kterém je o hře spousta nových a dosud nezveřejněných informací.

Podle článku zpočátku nebude mít chlapec schopnost komunikovat s Torico, jak se jmenuje ta velká kočko-pes-drak příšera. Což znamená, že Torico bude čas od času usínat a nebude tedy moct chlapci pomáhat.

V traileru je vidět, jak chlapec Torico krmí, ale příšera podle Fumito Uedy, tvůrce hry, nebude jíst úplně všechno. Co mu nebude chutnat, to vyplivne.

Chlapec ve hře nebude mít možnost bojovat se strážemi, veškerý boj bude činit Torico, což znamená, že když bude chlapec sám, bude se před strážci muset ukrývat. Pokud ho ovšem chytí, ještě to neznamená konec hry.

Team ICO prý také uvažuje o tom, zda neimplementovat do hry ukazatel zdraví pro postavy - Torico totiž nebude mít neomezený život, takže Fumito Ueda musí přijít na správný způsob, jak to udělat.

Reakce Torica se budou měnit podle prostředí, ve kterém se bude nacházet - dokonce by měl různě reagovat i na různé zvuky. Už dříve, ve francouzské edici časopisu PSM3, bylo odhaleno, že umělá inteligence Torica bude reagovat na prostředí, ve kterém se nachází - bude se mu podle toho měnit i nálada.

The Last Guardian ve hře bude používat smyšlený jazyk, stejně jako to bylo v případě ICO a Shadow of the Colossus. Hra bude také používat podobný kolizní systém jako byl v Shadow of the Colossus.

Také podobně jako v Uncharted 3 budou postavy reagovat na své okolní prostředí. Když se chlapec přiblíží ke stěně, začne se jí dotýkat, stejně jako když se přiblíží k Torico. Je to z toho důvodu, aby postavy opravdu vypadaly součástí prostředí, ve kterém se pohybují. Aby do něj realisticky zapadli.

Read this next