Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

NVIDIA DLSS 3 dostupné jako plugin v Unreal Engine 5.2

+ nové hry s podporou.

Dnes vychází plugin, který ve Unreal Engine 5.2 zpřístupňuje funkci DLSS Frame Generation. Díky němu mohou vývojáři a tvůrci 3D obsahu v populárním otevřeném nástroji společnosti Epic Games plně využívat DLSS 3, které s pomocí AI dokáže znásobit výkon.

Funkci lze využít i v nástroji "Play in Editor", kde si vývojáři mohou snadno a rychle vyzkoušet hratelnost jednotlivých úrovní. Ve vybraných viewportech lze navíc při běžných činnostech jako modelování, osvětlení nebo tvorba animací zapnout DLSS 2 Super Resolution pro plynulejší práci.

"NVIDIA DLSS 3 představuje skutečně působivou technologii generování snímků a plugin pro Unreal Engine 5.2 nabídne vývojářům skvělou možnost, jak zvýšit kvalitu a výkon jejich her," říká Nick Penwarden, viceprezident pro technické záležitosti ve společnosti Epic Games.

Vývojáři mohou DLSS 3 plugin pro Unreal Engine začít využívat již dnes. Práci jim usnadní blog o integraci tohoto pluginu. K dispozici jim také je webinář na toto téma ze série Inside Unreal:

NVIDIA DLSS je již ve více než třech stovkách her a aplikací a počet s každým týdnem roste. Dalšími novinkami jsou hry Forever Skies a Trepang2, které dostaly podporu DLSS 2. Vedle toho je možné si na Steamu až do 26. června zahrát demoverzi hry Warhaven i s DLSS 2, která obsahuje 6 vojáků, 4 nesmrtelné, 4 mapy a 2 herní režimy. Při svém vydání plánovaném na podzim bude Warhaven podporovat také generování celých snímků pomocí NVIDIA DLSS 3 a technologii NVIDIA Reflex pro snížení latence systému. Seznam všech novinek naleznete zde:

  • Land Of The Vikings (dostupné s DLSS 2)
  • Warhaven demo (dostupné do 26. 6. s DLSS 2)
  • Trepang2 (vychází dnes s DLSS 2)
  • Need for Speed Unbound (Volume 3 nyní dostupný i s DLSS 3)
  • Forever Skies (vychází 22. 6. s DLSS 2)

Read this next