If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Špičky Sony si daly dostaveníčko v San Franciscu

+ PS4 nejprodávanější konzolí dekády + evoluce bootovacích obrazovek konzolí.

Zřejmě tam nelétali přes půlku světa jen kvůli tomu, aby si připili k oslavě faktu, že PlayStation 4 se stala nejprodávanější konzolí minulé dekády v USA (v letech 2010-2019 dle NPD), ačkoli v prosinci i v celém 2019 ji tam předstihlo Nintendo Switch.

Ani kvůli případné reakci na kritiku, že PS5 logo se dle názoru některých příliš podobá tomu PS4 (viz i video níže o evoluci bootovacích obrazovek konzolí).

Špičky Sony se minulý týden sešly v kalifornské centrále PlayStation, která se nachází v oblasti zálivu u San Francisca. Má se za to, že tam proběhl nějaký důležitý summit, tedy interní schůzka na nejvyšší úrovni před odhalením PlayStation 5.

Někdo si všiml, že tam do Sony HQ patrně právě kvůli tomu byly nainstalovány blikající symboly PlayStation:

Až už tuto cestu sami zmínili na sociálních sítích, nebo je tam někdo z bystrých fanoušků osobně zahlédl, sešli se tam v tu samou dobu nejmocnější lidé okolo PlayStation.

Jde například o nového šéfa Worldwide Studios, kterým je Hermen Hulst z holandských Guerrila Games, nebo šéf komunikace Sucker Punch (Andrew Goldfarb), či Arne Meyer a Scott Lowe z Naughty Dog.

Z Japonska zase do Ameriky dorazil Shuhei Yoshida, nynější šéf kreativní divize a dřívější boss celosvětových studií Sony. Ta celou akci nijak nekomentovala a zatím stále čekáme, kdy PS5 představí (poslední spekulace uváděly, že do měsíce nebo že v únoru).

"Budeme pokračovat v tvrdé práci, abychom vám, báječným fanouškům, dodali ty nejlepší možné hry, na které budete pyšní," komentoval před týdnem Neil Druckman, že jejich The Last of Us bylo zvoleno hrou dekády na PlayStation Blogu.

Comments