Potvrzen raytracing v Dead Space Remake a pohled na novou lokalitu
+ dva režimy na konzolích.
Nedlouho po startovním traileru se EA Motive pustili do technické stránky tohoto brzkého sci-fi hororu.
Oficiálně potvrdili, že v konzolových verzích Dead Space Remake (pro PS5 a Xbox Series) bude přítomen raytracing.
Konzolisté si budou moci zvolit ze dvou grafických režimů:
- Quality: 30fps ve 4K (UHD) rozlišení s ray-tracingem
- Performance: 60fps s 2K (QHD) bez raytracingu
Looking for #DeadSpace specs? We’ve got you covered. Console players have the option to choose between 2 graphics modes:
— Dead Space (@deadspace) January 13, 2023
👉 Quality: 30fps at 4K (UHD) resolution with ray-tracing.
👉 Performance: 60fps with 2K (QHD) with no ray-tracing.
PC players keep reading 👇🧵 pic.twitter.com/GxVMjai8QX
Ohledně PC verze zatím detaily neposkytli, ale dá se důvodně předpokládat, že i v ní raytracing bude, otázkou je jen to, zda bude na odrazech, stínech a na čem jiném.
Jako minimální sestava pro spuštění nadále platí: Windows 10 64-bit, CPU Ryzen 5 2600x nebo Core i5 8600, graifcká karta typu AMD RX 5700 či GTX 1070, 16 GB RAM, Direct X 12 a 50 GB volného místa na disku.
Více si ovšem samozřejmě za dva týdny (27. ledna) na PC užijete s Ryzen 5 5600x či Core i5 11600K a Radeon RX 6700 XT nebo Geforce RTX 2070, uvedl výrobce.
Jeden z grafiků v EA zase zveřejnil ochutnávku z nové lokace, kterou pro předělávku vytvořil:
