Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč možná nebudete chtít zbořit mrakodrap v Battlefield 4?

Někomu bude pozměněný level vyhovovat a někomu zase ne.

Krmeni epickou scénou opakující se v každém videu, tím prvním, co asi většina lidí bude chtít začátkem listopadu hned po vstupu do hry provést, bude sundání mrakodrapu v Šanghaji. Ale jak upozorňují tvůrci z DICE, nejprve byste si to měli pořádně rozmyslet.

"V závislosti na síle vašeho týmu, zboření výškové budovy v mapě Siege of Shanghai může být buď přínosným nebo škodlivým rozhodnutím. Nejen že to zabije všechny hráče uvězněné uvnitř a zvedne oblaka prachu, čímž se bojiště stane nepřehledným. Ale především jde o to, že dobývaný bod C pak bude na úrovni povrchu namísto v horním patře mrakodrapu jako předtím," vysvětluje hlavní designér levelů Thomas Tompen Andersson.

Pokud se váš tým soustředí na boj na blízko v těsných prostorech, kde mají mnozí zapnuté noční vidění či FLIR, pak doporučuje mrakodrap zničit. Naopak jestliže máte v družstvu zdatné piloty nebo snipery, pravděpodobně si budete přát, ať budova zůstane na svém místě.

Vývojář vše přirovnal k pádu antény v mapě Caspian Border z Battlefield 3, zde samozřejmě v mnohem větším měřítku. Na takzvané vlastnosti hry Levolution pro přeměnu levelů hráči prý není vzrušující destrukce či hezká grafika, nýbrž to, jak následně ovlivňuje hratelnost.

Multiplayerové levely Battlefieldu 4 prý mají být takových předpřipravených hraček ovládaných hráči plné, například půjde o alarmy aut, detektory kovu, náhlé výpadky proudy či změny počasí pro sníženou viditelnost. "Znemožnění nepřátelským vehiklům vstoupit do určité oblasti vykonáte zvednutím sloupků ze země, čímž vás Levolution nechá dynamicky tvarovat každý zápas," dodal autor.

Poslední trailer z pátku

Read this next