Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč nebude v remake Demons Souls raytracing?

Vysvětlení od autorů.

Hra jako taková vypadá po grafické stránce naprosto fantasticky i bez toho, speciálně v pohybu, takže se určitě nejedná o nějaký zásadní zápor.

Remake Demons Souls na PlayStation 5 bohužel nebude podporovat raytracing. A není to kvůli výkonu konzole, nýbrž něčemu jinému.

Přiznal to ředitel tvůrců David Gavin z japonského interního studia Sony pro LevelUp a hned přihodil i vysvětlení důvodů:

"Stejně jako u kteréhokoli vylepšení grafiky jde o to, že implementace něco stojí. Pokud bychom do hry dali raytracing, znamenalo by to, že bychom něco jiného stávajícího museli vyhodit."

Během vývoje zkrátka Bluepoint měli omezený čas i prostředky, takže si nemohli do hry dát úplně vše, co by si navymýšleli nebo co by tam rádi měli.

Když prý začali s vývojem, nevědělo se o raytracingu téměř nic, takže s ním nepočítali do původní vize. Namísto toho se prý chtěli soustředit především na zasazení hry a vzhled postav. Veškeré nasvícení ve hře je prý počítáno v reálném čase, včetně stínů v reálném čase.

Lze tak pouze spekulovat, jestli by raytracing ovlivnil výkon hry či velikost herního světa. U této startovní hry na PS5 pro hardcore publikum to ale nikoho extra mrzet nemusí.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Demon's Souls

PS5, PS3

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments