If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Retrospektivní vyprávění Jiřího Rýdla, jak se u nás v dřevních dobách dělal herní marketing

Original War, UFO: Aftermath, UFO: Afterlight, IDEA Games, Sprocket...

Jiří Rýdl a jeho 20 let v herním marketingu. Aneb marketing je regulérní práce a ne něco, co může programátor řešit před spaním, po tom co celý den, pracoval na hře. Povídání to bylo obsáhlé natolik, že se ho specializovaný domácí server Visiongame.cz nakonec rozhodl rozdělit na dvě části.

V první Jirka vypráví o svých začátcích v Altar Interactive, prvních výstavách, životě v Brně, shánění publisherů a o tom, jak nakonec Altar přešel pod Idea Games (Bohemia Interactive) a on na nějakou dobu herní průmysl opustil, než se pak vrátil s Warhorse (2. díl), který bude následovat během tohoto týdne...

Témata v tomto článku

Sledujte témata a dáme vám vědět, až k nim publikujeme něco nového.  Manage your notification settings.

About the Author

Redakce

Contributor

Comments