Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

TÉMA: Vylepšení Eurogameru za poslední měsíc

Shrnujeme všechny.

Nepřešlapujeme na místě. Vedle kontinuálních aktualizací pečlivě vybíranými materiály od rána do večera včetně víkendů, aktuálních recenzí nových pecek či vydání Dobrého rána v drtivé většině dnů bez výpadků (výjimečně odpoledne :) byl váš oblíbený herní web v posledních týdnech vylepšen o několik funkcí či vychytávek.

Nejsou nějak převratné ani zásadní, ale měly by být užitečné a předzvěstí větších změn v blízké budoucnosti (viz níže). Pro váš přehled stručně rekapitulujeme, co se na Eurogamer.cz za květen urodilo, abyste byli v obraze:

Rychlejší otevírání článků s Instant Articles

Ve spolupráci s Facebookem jsme implementovali nový systém, díky němuž se vám budou články na mobilu z FB načítat výrazně svižněji než dosud. Poznáte je podle toho, že u nich vpravo nahoře svítí ikonka blesku. Po kliknutí na link se už nebude zdlouhavě spouštět v novém okně webový prohlížeč jako dosud, nýbrž se text našeho článku otevře během zlomku vteřiny přímo z Facebooku (resp. v jeho aplikaci). S přehledným formátováním a s možností opět velmi svižného návratu zpět do novinkového feedu (už žádný multitasking mezi aplikacemi na mobilu). Přesně tak, jak to už pár měsíců funguje u nejprestižnějších světových médií, po jejichž bok jsme se tímto jako první český herní web zařadili. Ano, jsme si vědomi, že se připravíme o nějaké pageviews na samotném webu, ale pro stále rostoucí podíl čtenářů na mobilech to je takhle mnohem pohodlnější řešení, což byl náš cíl. Videoukázka:

Snazší přístup k souvisejícímu obsahu

Tohle jste určitě sami zaregistrovali: Dočtete nějaký článek a chtěli byste na dané téma zjistit více informací, ale jste příliš líní na to, abyste je manuálně hledali v hloubce webu, nebo neznáte klíčová slova. OK, není problém, související materiály pod textem vám to usnadní. Šikne se to zvlášť u nejpopulárnějších her, k nimž toho každý den nahazujeme spoustu a může vám něco snadno utéct. Důležité je, že tento obsah třídíme ručně, aby byl co nejužitečnější, nikoli nějakým robotem, jako se to běžně děje jinde coby součást designu a zpravidla se to tak neosvědčuje.

Nové čtenářské ankety

Začali jsme dělat pravidelné ankety. Jak se názorně vyzkoušelo u Battlefield 1 či DOOM s několika tisíci respodenty za úvodní den, podobná hlasování máte rádi, takže v nich hodláme pokračovat - i když počítáme s tím, že se do těchto anket (podobně jako do diskusí) všude zapojuje jen zlomek z celkového počtu čtenářů. Ptát se vás budeme každý týden na něco aktuálního, co zrovna hýbe celou herní scénou, a čas na projevení názoru bude vždy krátký.

Spolupráce s Grunex

Domácí progamingově-hardwarová agentura nám poskytla nabušenou značkovou sestavu od LYNX v hodnotě 30 tisíc korun pro testování nejnáročnějších PC her, takže pod recenzemi nově spatříte následující obrázek, který může sloužit i jako takové doporučení, na čem hrát.

Zrušení lokálního videopřehrávače EGTV

Sportovně jsme uznali, že nedokážeme konkurovat dominantnímu gigantovi YouTube, který se neustále rozvíjí a má díky Google za zády nekonečně možností, a přestali jsme pro videa či trailery používat lokální videopřehrávač EGTV. Veškerá videa tím pádem naleznete pouze vložená z YouTube, kam také mají všichni poskytovatelé připojení k internetu zajištěnou rychlou konektivitu a nebude tak docházet k občasnému zadrhávání streamu, jako se to dělo v minulosti zejména čtenářům na agregovaném O2 ADSL při routování na naše datové servery v Anglii.

Hledáme hardwarové redaktory

Pro zamýšlené rozšíření rubriky Hardware na Eurogameru pořádáme nábor nových redaktorů (externistů). V případě zájmu, prosíme, zašlete na redakce@eurogamer.cz základní informace o sobě, výčet praxe s referencemi, pár ukázkových článků (linků) a jestli jste časově flexibilní.

Nový design a redakční systém

Zatím o něm nesmíme příliš mluvit, ale už ho několik měsíců pilně připravujeme. Bude to minimálně pro nás větší změna než při předešlém redesignu v roce 2011, protože kompletně přejdeme na novou, opět vlastní platformu pro publikování veškerého obsahu. Ta dosavadní totiž narazila na své limity a nebylo snadné do ni přidávat některé potřebné prvky, které se vám budou určitě hodně zamlouvat, vč. jiného systému diskusí. Doufáme, že vše stihneme naostro spustit do podzimu, držte nám palce...

Read this next