Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Vývojář Jan Hloušek vzpomíná na Memento Mori 2, Půl kila mletého a konec studia Centauri

Hodinové vyprávění veterána.

40. a zároveň poslední letošní díl série FPI od domácího webu VisionGame.cz je s Janem Hlouškem. Ten nyní vede vývoj nové generace enginu VRAGE v Keen Software House (Space Engineers).

Dříve ale také založil firmu Centauri Production, kde vytvořil hry Rytíři Grálu, Hovniválové aneb záhada komixu, Pohádka o Mrazíkovi, Ivanovi a Nastěnce, Gooka 2: Záhada Janatrisu, Memento Mori 1 a 2 a mnoho dalších.

Z poutavého hodinového povídání se také dozvíte, proč neměla hra Pat a Mat pokračování, co se zadrhlo u titulu Půl kila mletého s Tomášem Zvelebilem ze Score, co znamenají interní restrukturalizace v Disney, jak prospěla Memento Mori 2 pre-produkce s odlišným přístupem k vývoji nebo jak Centauri v roce 2012 dojeli na krach německého vydavatele dtp.

Read this next