Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

3 miliony Kingdom Come Deliverance a nové logo Warhorse

+ víkend zdarma, zvětšení týmu.

Za zhruba rok a půl od února 2019 přibyl další milion prodaných kusů. Snad se do toho nepočítají ty zdarma rozdané na Epic Games Store?

Domácí studio se dnes pochlubilo tiskovou zprávou, že Kingdom Come Deliverance se už prodalo přes 3 miliony kusů napříč všemi platformami (PC/PS4/X1). Potřebovalo k tomu 24 měsíců od vydání. Navíc DLC do hry se prodalo dalších 1,5 milionu kusů.

Nové logo

Warhorse také představili své nové "korporátní" logo, které má reprezentovat jejich sílu a dynamické kvality. Pro srovnání níže staré logo, které si též pohrávalo s písmenem O, což má být inspirováno středověkými nápisy.

Staré logo

Obojí oslaví nadcházejícím víkendem zdarma na Steamu, který proběhne ve dnech 18. až 22. června. Kdokoli si bude moci plnou verzi hry stáhnout a zkusit zdarma. Atraktivitu akce nicméně snižuje to, že hra byla v únoru bezplatně k mání na Epicu a všem natrvalo zůstala v knihovně.

Tvůrci závěrem dodali, že již naplno pracují na svém příštím projektu, který zatím zůstává v kategorii neoznámených. Intenzivněji se chtějí věnovat náboru posil, aby se velikost týmu v příštím roce rozrostla na 180 lidí (nyní čítá 140 lidí), z čehož by se asi dalo odhadnout okno Kingdom Come 2.

Read this next