Vzhledem k historickým souvislostem hrálo u polských vývojářů série Zaklínače vždy prim PC, na něm oba díly primárně vznikly a teprve později došlo k převodu na X360, přičemž PS3 se raději kvůli její komplikované architektuře vyhnuli. S příchodem příští generace konzolí se však situace a jejich priority mohou v budoucnu změnit.

"Obvykle to funguje tak, že nejméně výkonná platforma diktuje technickou kvalitu i těch ostatních. Protože je ale krásná grafika naším poznávacím znamením, musíme přistupovat ke každé platformě pokud možno individuálně," prohlásil šéf CD Projektu v interview pro sesterský web GamesIndustry.

Proč najednou Adam Badowski známý svou upřímností a otevřeností mluví takovou kódovou řečí, jako by se proměnil v politika? Odpověď je nasnadě: prý toho o obou next-gen platformách vědí opravdu hodně, takže nemohou být konkrétní, aby neporušili smlouvy s jejich výrobci.

Klíčová rozhodnutí z hlediska jejich enginu, jako je 64-bitová architektura či DirectX, už učinili a týkají se všech platforem. PC je pro ně momentálně u tvorby Zaklínače 3 stále tím hlavním, protože nabízí nejvíce výkonu. S nástupem PS4 a nového Xboxu se to však může změnit a také budou muset zabývat ušitím ovládání na míru. Jinak si CD Projekt pochvaluje, že se platformy vzájemně přibližují, což jim usnadní život.

Reklama