Dragon Age: Inquisition původně začínalo jako výhradně multiplayerový projekt

Možná to někoho překvapí.

Ačkoli všichni chválí Dragon Age: Inquisition za to, že jde o výborné singeplayerové RPG, je docela překvapivá informace, že hra začínala původně jako výhradně multiplayerový projekt.

Prozradil to Mark Darrah z BioWare, když řekl, že první koncept nového Dragon Age postaveného na enginu Frostbite byl multiplayerový prototyp.

"Měl kódové označení Blackfoot a byly to naše první pokusy s Frostbite. Šlo o Dragon Age hru, výhradně multiplayerovou a vyvíjel se ještě předtím, než šel Dragon Age 2 do prodeje," prozradil.

Technologie, kterou v BioWare pro tento prototyp vytvořili, později použili.

"Vlastně to bylo jádro, ze kterého nakonec vzniklo Dragon Age: Inquisition." Jak Mark Darrah upozorňuje, celý žánr RPG je postaven na multiplayerových základech. "Ve svých kořenech je role playing multiplayerový zážitek. Sedíte u stolu s kamarády a hrajete dungeony," říká.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Dalších pět představených her pro PlayStation VR je tady

Song In The Smoke, Fracked či After The Fall - SOUHRN NOVINEK OD SONY.

Odklad Dynasty Warriors 9 Empires

+ stručné zdůvodnění a PS5 patch.

On The Road - Truck Simulator je k dispozici pro PS4

Vykládání zboží, tankování i řízení už i s ovladačem v ruce.

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna