Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Dobré ráno s Eurogamerem - čtvrtek, 19. února

Kompletně věnované hře měsíce.

"Dobré ráno s Eurogamerem" vychází ve všední dny obvykle v 6:15 nebo v 9:15 a stručně shrnuje poslední aktuality z videoherního světa, abyste měli co číst cestou do školy, zaměstnání nebo doma u snídaně. Doporučujeme vám také přihlásit se k odběru pravidelného emailového newsletteru.

- Dnes je Dobré ráno kompletně věnováno jen nejpopulárnější hře února podle zájmu čtenářů Eurogameru, než se ve 14:00 objeví recenze Martina Zavřela a než krabičky přijdou zítra do obchodů.

- Grafická kvalita The Order: 1886 se na současné generaci konzolí stane standardem nebo bude ještě překonána, myslí si šéf tvůrců.

- Byly popřeny domněnky některých lidí, že by šlo o hru založenou na mačkacích QuickTime minihrách, ty se vyskytují jen čas od času. Hry prý dle tvůrců obecně "nemusejí vypadat špatně, aby se dobře hrály".

- Hra se už dá pre-loadovat z PS Store, má 30 GB, takže sosejte, ať jste připraveni na páteční odemknutí. Hra se dá začít hrát od momentu, kdy máte staženo na disk 6 GB. Venku je i tradiční Day 1 patch, který má jen 30 MB, ale neví se, co přesně mění.

- Pokud by se The Order: 1886 ujalo, studio už má v hlavě spoustu nápadů na pokračování, jak ho vylepšit po stránce příběhu, technologií i grafiky. Prý strávilo vytvářením herního univerza až moc času na to, aby se využilo jen v jediné hře. Pokrok v pokračování na PS4 by prý byl podobný jako mezi jednotlivými díly God of War na PSP.

Watch on YouTube

- Přibude někdy fotorežim? "Bylo by to skvělé, ale není to tak snadné, jak to vypadá, protože na pozadí se toho pořád spousta děje a není snadné jen tak zastavit kameru a nechat hráče rozhlížet se okolo." Cutscény ve hře prý vypadají tak dobře, protože jsou specificky naaranžované, včetně zdrojů světla a se všemi běžnými filmovými technikami, takže zapauzování hry by narušilo celou iluzi, asi jako stopnout natáčení filmu uprostřed záběru.

- Jak hra dosáhla plynulého pocitu, přestože běží jen v 30fps? Vděčí za to postprocessing filtrům, temporal antialiasingu a hlavně tomu, že framerate pro simulaci a renderování je totožný, takže nedochází k prodlevám mezi stisknutím ovladače od hráče (na rozdíl od řady jiných her se zpožděním pár framů, které je už znát).

- V The Order: 1886 je prý více mechanismů než v běžných hrách, autoři nechtěli jen další third-person střílečku. Oproti Gears of War má být systém krytí dost odlišný: např. bližší vzdáleností kamery, něco jako v Zachraňte vojína Ryana. Když jste v krytu, máte si připadat, jako že v něm opravdu jste. Volitelně se dá vyklonit a rozhlédnout do kteréhokoli směru (stickem), aniž byste se vyzradili nepříteli. Ve hře je také tzv. měkké krytí, podobné The Last of Us, takže v krytu se můžete pohybovat a dovoluje to plynulejší přechody do stran. Tento hybridní systém prý autoři použili, abyste mohli do krytu rychle zapadnout přes jedno tlačítko (na rozdíl od The Last of Us) a zároveň se snadno hýbali.

- Soundtrack s 21 skladbami je ke stažení z iTunes, Google Play i Spotify za dvě stovky.

- Z evropského PlayStation Store se dají zdarma stáhnout dynamická PS4 pozadí, například se vzducholodí.

- Nějaké nové obrázky od předčasných majitelů hry či z GameStopu:

Read this next