Zelda zabere půlku kapacity konzole

Někdo to nedomyslel.

Poté, co v tomhle směru konzervativní Apple uznal, že 16 GB je zatraceně málo a dodává raději iPhone 7 s nejmenší kapacitou 32 GB, se s podobnou kritikou potýká Nintendo. Rozdíl mezi nimi je ovšem v tom, že hry či aplikace pro iOS mají obvykle řádově stovky megabajtů, kdežto ty pro Switch mají minimálně gigabajty či spíš desítky gigabajtů.

1

To bude problém právě hned u vlajkového titulu The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ten bude mít 13,4 GB na Switch (13 GB na Wii U), uvádí japonská oficiální homepage.

Čili když má Switch jen 32 GB interní paměti, něco si navíc pro sebe ukousne systém, jedna hra vám tak zabere přibližně polovinu kapacity, což je dost nešťastné.

Pokud jste ochotni připlatit, můžete dát 20 liber (cca 700 Kč) za 64 GB SDXC rozšiřující kartu nebo dvojnásobek za 128 GB, případně 256 GB za už dost šílené dva a půl tisíce korun nad rámec ceny konzole.

Na druhou stranu, mluví se o tom, že fyzické hry na Switch se údajně nemusejí nikam instalovat, což by mohla být paradoxně nová výhoda krabicovek oproti digitálkám, na rok 2017 trochu nečekaná.

Co se týče Wii U verze, ta bude mít ale povinnou instalaci, kdy potřebujete minimálně 3 GB prostoru buď na paměti konzole či úložném USB zařízení (klasický flashové USB sticky prý použít nepůjde).

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Deathloop jde na dračku, patch řeší trhání PC verze

+ dokument o designových rozhodnutích.

Guardians of the Galaxy jsou na 4K screenshotech čím dál hezčí

Z poslední verze před vydáním za měsíc.

Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Domněnky o God of War Ragnarok možná už na jaře?

+ nový sestřih z PlayStation VR her.

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna