Anthem zanechalo bludiště v kukuřici

Výjimečně není od UFO.

Tajemné obrazce v obilí, které jsou vidět z výšky a všichni si ráno lámou hlavu, jak mohly vzniknout bez sebemenšího porušení okolí, už nebudou připisovány pouze mimozemšťanům.

"Anthem je něčím úplně novým od BioWare, takže ho chceme propagovat způsobem, jaký tu ještě nikdy nebyl," nadneseně vypráví ředitel vývojářů Jon Warner z BioWare a nepíše se přitom prvního dubna, jak byste si asi zpočátku pomysleli.

Namísto bannerů a billboardů si proto koupili jedno takové menší kukuřičné pole nedaleko Edmontonu, kde sídlí, a vyjeli tam s malým traktůrkem jak z Mountfieldu.

Kdo doufá v nějaké propojení sci-fi hry s populárním Farming Simulatorem, bude asi zklamán. BioWare se totiž domnívají, že není lepší cesty, jak poukázat na zrod nové hry, než právě kukuřicí, která také roste (bingo! a voda v zimě mrzne...)

Před šéfem grafiků prý ještě nikdy nestála větší výzva, než navržení bludiště v kukuřici, které ve finále doprovázeném dramatickou hudbou vyobrazuje logo studia společně s obrysem hlavní postavy právě z Anthem (Alza.cz).

Ale přejme BioWare tu zábavu, kterou snad při natáčení tohoto zjevně přehnaného klipu zažili, když je v poslední době potkaly spíš smutné události... Snad ten čas před kamerou nebude chybět při dokončování hry už na (nerealistický) příští podzim.

Reklama

Přeskočit na komentáře (3)

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (3)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna