Takhle si to Microsoft u své vlajkové konzolové exkluzivity určitě nepředstavoval. Doufal, že napodobí výsledky Sea of Thieves, a teď tohle.

22. května vycházející State of Decay 2 (Alza.cz) v prvních recenzích od předních světových magazínů obstálo jen s obtížemi a průměrnými známkami.

Agregátor Metacritic momentálně ukazuje 72% a OpenCritic jen 68%.

11
  • IGN - 7.5
  • PCGamer - 74%
  • USgamer - 3.5/5
  • Critical Hit - 6.5
  • Destructoid - 8
  • Press Start - 7
  • GamesRadar+ - 3.5/5
  • Hardcore Gamer - 3/5
  • GamingTrend - 85/100
  • TrueAchievements - 4.5/5
  • Xbox Tavern - 8.7/10
  • Power Unlimited - 85/100
  • GamingLyf - 4/5
  • DarkStation - 4/5
  • Windows Central - 4/5
  • EGM - 7.5/10
  • Wccftech - 7.5/10
  • Daily Star - 3/5
  • MondoXbox - 85%
  • CogConnected - 40%
  • Worthplaying - 80%
  • DigitalTrends - 50%
  • GameRevolution - 60%
  • God is a Geek - 6/10
  • The Sixth Axis - 7/10
  • Polygon - smutná nuda

Recenzenti sice uznávají, že jde o posun vpřed oproti jedničce, ale pořád je to oproti ostatním hrám mimořádně zabugované. Varují, že to rozhodně není hra pro každého, někteří lidé ji prý budou milovat i kvůli nepředvídatelnosti, zatímco jiným určitě nesedne. A zatímco chyby, jako zamrzání, mizející a neviditelné NPC postavy, či nutnost často hru restartovat, se v příštích měsících mohou vyladit, jako tomu bylo u jedničky (uprostřed recenzování vylezl šestigigový patch), horší to je s repetitivností (do příchodu DLC) a nezáživným příběhem.

State of Decay 2 má být fajn v tom, jak vám neustále předhazuje, že vám jde o kejhák, jak obtížné je snažit se přežít v postapokalyptickém prostředí a starat se o členy skupiny se šikovnými dovednostmi (tzn. není to jen o zabíjení hord zombíků), mezi kterými se přepínáte a je na ně kladen větší důraz než dříve. Jiné hry v otevřeném světě jsou však prý zábavnější a hezčí, že je lepší strávit drahocenný čas s nimi. Potíž má být v tom, že si tvůrci do hry navymýšleli až přehnaně moc vlastností (upgradování základny atd.), aniž by je stihli pořádně vyladit a vychytat. Kladem má být soundtrack, přejíždění nepřátel autem a snad i kooperativní mulťák, byť ten ještě nebyl pořádně k vyzkoušení.

Závěr? Jde o takový skrytý Early Access titul, který by prý potřeboval další aspoň půlrok vývoje, aby byl perfektní. To sam, co zde děláte, je prý v jiných hrách zábavné, ale tady má jít o nudu, i protože se rychle naučíte zabíjet zombíky, aniž by vás to stálo větší snahu.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna

Související obsah