Opětovná změna vývojářů Dead Island 2?

Jestli ten někdy dokončí...

Nebrat to jako nějakou potvrzenou zprávu. Tweet, který to měl odhalit, je nyní smazaný - buď protože šlo o nesmysl, nebo si někdo pustil pusu příliš na špacír.

Bývalý vývojář ze studia Yager (Spec Ops), Jan David Hassel, se nechal slyšet, že dokončení Dead Island 2 (Alza.cz) prý převzalo britské studio Dambusters.

Pokud by to byla pravda, šlo by nestandardně již o třetí firmu, která na problematické zombie akci z Kalifornie, původně oznámené už ve 2014, pracovala. Nejprve se rodila v Yageru, než ji po rozchodu ve zlém Deep Silver přesunuli do Sumo Digital (autoři Crackdown 3).

1

Že by na svěření hry Dambusters mohlo něco být, naznačují jejich nedávné inzeráty. Hovořily o práci na "etablované AAA sérii se sandboxovým světem" a po kandidátech se požadovala zkušenost s Unreal Engine 4 (minulá hra od Dambusters, Homefront The Revolution, jela na CryEngine, ale Dead Island bylo na Unrealu).

Aktuální držitel práv na Dead Island z Deep Silveru zatím na tyto zvěsti nijak nereagoval, naposledy o prázdninách ujistil veřejnost, že vývoj dvojky stále probíhá a že si ještě máme počkat.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna