Od nextgen grafiky po zhlédnutí Halo Infinite žádný rozdíl nečekám, říká tvůrce Pathfinder

Bude těchto slov litovat?

Zrovna včera jsme tu psali o úspěšně dokončené kickstarterové kampani RPG Pathfinder: Wrath of Righteous.

Jeho kreativní ředitel Alexander Mishulin se už před pár týdny na PAX East pro WCCFtech vyjádřil k jeho očekáváním od příští generace konzolí. A nejsou to věru nadšená slova:

"Nepředpokládám, že dojde k nějakému výraznému rozdílu po vizuální stránce her, stačí se podívat na prezentaci nového Halo Infinite od Microsoftu, kde osobně nevidím žádný rozdíl oproti současné generaci konzolí. Naši grafici tam sice velký rozdíl viděli, ale já ne."

Mishulin se domnívá, že hry pojedou stále ve starých kolejích a že počáteční tituly pro PlayStation 5 a Xbox Series X budou velmi podobné tomu, co dostáváme dosud. Potrvá prý mnoho let, než se vývojáři naučí z konzolí vyždímat maximum, nehledě na brždění starými konzolemi, na které se u cross-gen projektů budou muset brát ohledy.

Co se ale tvůrci Pathmaker velmi zamlouvá, to je přislib rychlejšího načítání. Když prý hrál Spider-Mana, tyto věci ho při přechodu mezi oblastmi otravovaly.

Reklama

Přeskočit na komentáře (4)

Vše o hře z tohoto článku

O autorovi

Jan Doskocil

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director  |  jaydeecz

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (4)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna