If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Série Halo začne úplně nanovo a skutečně přechází na Unreal Engine

Už žádné přídavky pro Infinite?

Naspekulovalo se o tom dost a dost. Někteří to dříve smetli ze stolu s tím, že to mají být pouhé úvahy, ale teď se zdá, že se situace změnila a že už je zřejmě rozhodnuto.

Zasvěcený redaktor Jason Schreier z Bloombergu si už je naprosto jistý, že série Halo prodělá zásadní restart.

"Celé Halo i studio 343 Industries bude se vším začínat úplně nanovo. Jak s fungováním studia, tak se značkou Halo. Bude to totální reset všeho."

Propuštěno mělo být 95 zaměstnanců, zatímco ti zbylí mají pracovat na nové hře s dočasným názvem Tatanka - už na upřednostněném Unreal Engine. Prý to nemá být pouze Battle Royale hra, nýbrž něco většího.

Vypadá to, že ve studiu probíhaly nějaké interní boje a rozepře, jestli si nechat vlastní technologii nebo přejít na Unreal, ale ta druhá skupina patrně vyhrála.

Doplatí na to majitelé Halo Infinite. V důsledku změn totiž už pravděpodobně nedostanou žádný nový příběhový obsah coby DLC.

Sice byly nějaké interní nápady a nástřely, co s Infinite dál, postavené na Unreal Engine, ale to ovlivnilo propouštění. A logicky už teď po letech nemá smysl překopávat celé Infinite na nový engine, když je výhodnější soustředit se na příští projekt.

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments