Tři minuty z hraní Crash Bandicoot 4: It's About Time. A co PC verze?

Ukazují vyšperkovaný vizuální styl.

Včera večer oficiálně představený Crash Bandicoot 4: It's About Time se nám předvádí v dodatečném tříminutovém sestřihu trochu delších ukázek z hraní.

Pochopíte z něj, co výrobce myslel tím vyšperkovaným vizuálním stylem, který je podle našeho názoru úžasný a nepotřebuje k tomu ani výkon nextgen konzolí.

Některé levely jsou v takovém pseudo retro 2D stylu s oddálenou kamerou, zatímco další ji mají umístěnou blíže (ty vypadají zdaleka nejlépe). Jiné pasáže zase sledují dění ve 3D za zády postavy, například když skáče po plovoucích ledových krách nebo běhá po stropě koridorem.

Tohle se prostě bude začátkem října na PS4/X1 hrát úplně samo:

Activision se také pro PCGamesN oficiálně vyjádřili k případné PC verzi:

"Stále ještě zvažujeme, na které platformy hru přineseme později. Zůstaňte naladěni pro více informací".

U minulé N. Sane Trilogy, remasterované kompilace tří dílů, trvalo přesně rok, než vznikl port pro počítače. Jak tomu asi bude tentokrát?

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (1)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna