Demons Souls remake bez nastavení obtížnosti, dalších pět minut z hraní

+ nové detaily a videosrovnání s PS3 verzí.

Jako by tím chtěli tvůrci z japonského studia Sony poslat takový vzkaz všem, kteří snad po hře pošilhávali: "Nemusí být pro vás tak úplně vhodná, nadále zůstane ryzím hardcore zážitkem". Ostatně i proto nebude obsahovat českou lokalizaci, na rozdíl od Spider-Man: Miles Morales a Sackboye.

Ani v Demons Souls remake na PS5 nebude žádné nastavení obtížnosti, protože tam ani žádné správně nemá být, odvážně prohlásil kreativní ředitel Gavin Moore pro Game Informer.

Chtějí zkrátka zůstat co nejvíce věrní originálu od From Software. Žádné kompromisy, ústupky ani brání ohledů na mainstream a zpřístupnění titulu co nejširším masám. Hardcore hráči z toho budou chrochtat blahem, protože to jde přesně proti moderním trendům a moc často se to už nevidí.

"Myslím, že výzva je férová. Zároveň nevěřím, že to je tak těžká hra, jak ji někteří lidé vnímají. Spíš to je tak, že úrovně obtížnosti v pozdějších hrách se staly těžšími," dodal Moore. Dalších pět minut z hraní:

Hráči si zde budou moci vybrat mezi režimy pro 60fps s dynamickým 4K rozlišením nebo nativním 4K a 30fps. Ten první jmenovaný má údajně poskytnout více času na reakce v boji. V nastavení si můžete zapnout i nějaké ty grafické filtry, jako Kurosawa mód či klasický filtr (ve stylu PS3 verze).

Systém World TEndency, který ovlivňuje obtížnost nepřátel a kvalitu lootu, zůstane v předělávce zachován, jen bude vizuálně indikován (nebylo v originálu). Vybalancován má být systém uzdravování, který zohlední váhu uzdravovacích rostlin, takže jich nemůžete nést u sebe příliš mnoho, aniž byste za to byli penalizováni.

Součástí remaku bude nová filmovější kamera, ale pokud se vám nezamlouvá, lze přepnout na tu původní. Úhybné manévry bude možné provádět ve více než čtyřech směrech, i byly vylepšeny jejich animace, ačkoli stále zabírají stejně času, což má pomoci pocitu, že se boj nezměnil.

Ve hře nejsou žádné nové mapy, ale uživatelské rozhraní bylo upraveno. Opětovně byly nahrány dialogy, částečně s původním osazenstvem. Zmizely známé chyby, ačkoli některé tam byly záměrně ponechány, protože je hráči milovali. Spolehnout se můžete na podporu 3D zvuku a haptické zpětné vazby při ovládání boje.

Ještě čerstvé videosrovnání PS5 verze s PS3 předlohou:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Oficiální rekapitulace ocenění Spider-Man: Miles Morales

Je to nejprodávanější PS5 hra + přenos savů, proč chybí mrakodrap, za oponu natáčení.

PS5 podivně roztáčí disk v mechanice, i když ho nepotřebuje

+ příslib přidání VRR a proč je to důležité.

Zaseknutou zbraň v Deathloop poznáte přes DualSense

+ podpora i v Lord of the Rings: Golumn.

Jak přežít ve World of Warcraft: Shadowlands

O právě vydaném datadisku v kostce.

- komentáře (1)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna