Battlefield 2042 s cross-play, ale test odložen na konec léta

Info o botech, rozdílech v old-gen verzi či mrakodrapech.

Možná z důvodu, aby se rychle zapomnělo na včerejší, ne úplně pozitivní zvěsti o tornádu údajně kazícím herní zážitek, vypustili Electronic Arts blog s často kladenými dotazy.

Dozvídáme se tam třeba to, že Battlefield 2042 umí cross-play mezi PC, PS5 a Xbox Series verzemi, ale pokud budete chtít, můžete se z něj odhlásit a hrát jen proti lidem na své platformě.

Technický test hry byl odložen na konec léta, aby se v něm dal cross-play vyzkoušet. Počítá se s účastí několika tisíc lidí, ale budou pod NDA, takže se o tom nebude smět mluvit, i protože to ještě nebude odpovídat zážitku z pozdější otevřené bety pro kohokoli. Půjde hlavně o technickou stránku věci, bez všech vlastností plné hry.

1

Pokud budete chtít trénovat s počítačem řízenými boty, musíte být přesto online, takže na vyloženě offline hraní to chce zapomenout. S boty to jinak bude tak, že spíš jen doplní týmy či (dočasně) nahradí odpojené hráče, nikoli že budete hrát proti desítkám převážně botů. Bude to spíš taková asistance v matchmakingu, aby se vám dobře hrálo, než že by šlo o nějaký plnohodnotný mód, kde by byli ze 120 účastníků jen samí boti, to nikoli.

Ikonické dopravní prostředky budou vázané pouze na danou frakci ve hře, nebudou dostupné pro kohokoli. Co se týče mrakodrapů, těšte se na bitky na střeše či na recepci, ale ne v každém jeho patře, to by pak byla mapa sama o sobě, což by rušilo od zbytku levelu, a to zde není cílem.

Tornáda a jiné rozmary počasí překvapivě zažijí i hráči na starých konzolích PS4 a Xbox One, stejně tak budou mít úplně tu samou nabídku vozidel, gadgetů, specialistů či zbraní jako v nextgen verzi. Rozdíl bude hlavně ve velikosti mapy, aby se na old-genu zařídil plynulý chod.

V BF2042 jinak budou námořní dopravní prostředky, jako třeba LCAA vznášedlo, ale důraz na námořní bitky kladen nebude, zklamali tvůrci fanoušky, byť je vyzvali, aby dali na vědomí, jestli se bez nich neobejdou.

Více zde nebo si počkejte do 22. července na vysílání EA PLAY, kde bude představen další herní režim od týmu Ripple Effect (bývalé studio DICE LA).

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (0)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna