Asi nejhezčí džungle, co jste kdy viděli, v tech-demu na Unreal Engine 5

Jednoho dne ve Far Cry 7?

Máte před sebou to, jak zhruba budou vypadat hry za pár let, až se vývojáři pořádně naučí s Unreal Engine 5 a až budou dodělány nyní startující nákladné projekty.

Stoprocentní vlhkost, mokré obří listy palem či jiné husté až neprostupné vegetace, intenzivní přívalový déšť, zabahněné cestičky, z nichž se vytvořily nové potůčky až malé řeky, všude popadané listí po větru a louží, kapky vody bránící vám ve výhledu, ze střechy proudící vodopád na zem...

To je tech-demo od Pefect Vision, s asi nejhezčí džunglí, co jste kdy dosud viděli ve hrách.

Nezapomeňte si zapnout přehrávání ve 4K rozlišení na YouTube, grafické podklady autorů jsou prý dokonce v 8K:

Dalo by se to i nazvat takovým neoficiálním nástřelem, jak by jednoho dne mohlo vypadat pokračování sérií Far Cry nebo Crysis, pokud by byla zvolena tato technologie, což ovšem vzhledem ke všem okolnostem a tlačení CryEngine není pravděpodobné.

Snad jen tento styl domu do takového prostředí moc nepatří, protože v reálných tropech by bez základů u země a v takové vlhkosti moc dlouho nevydržel.

Reklama

Související obsah

Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC

Od začátku navrženo pro raytracing.

Uniklé dlouhé video ze Saints Row

Třináctiminutové seznámení s hrou v kostce.

Oznámení Jagged Alliance 3

Plnohodnotné pokračování.

Příběhový trailer ELEX 2

O sjednocení lidu.

Také na webu...

- komentáře (6)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna