Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority

+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.

Není to tak, že by PlayStation 5 a Xbox Series X neuměly raytracing. Prostě jen přednost dostalo něco jiného.

Po dvojici videí o vymazlených vychytávkách v PC verzi říjnového Far Cry 6 dorazila horší zpráva o konzolovkách.

Hlavní programátorka Stephanie Brenham z UbiSoft Toronto v rozhovoru pro WCCFTech musela přiznat, že žádná z konzolových verzí hry bohužel nebude podporovat raytracing.

"Je to vlastnost hry pouze na PC. Na konzolích bylo naším cílem využít schopností hardwaru a optimalizovat výkon pro chod ve 4K rozlišení a 60 snímcích za vteřinu. Současně jsme museli zařídit, aby vlastnosti hry, jako dynamický systém počasí, byly zachovány jako součást úplně všech verzí hry."

Jinými slovy, zřejmě nebylo možné mít na PS5 a XSX úplně všechno, nebo nebyl čas na další režim, který může přijít až časem formou patche (nepotvrzeno). Na současné generaci konzolí by francouzský výrobce rád měl v oblastech, jako jsou úrovně detailů či dohled do dálky, to mu přišlo důležitější než raytracing v takovém rozlehlém otevřeném světě, který by si možná vybral svou daň na (ne)plynulosti.

Okolo ještě pár posledních videí z Far Cry 6 - skutečné (nikoli falešné) tipy pro hraní přímo od zdejšího diktátora (Giancarlo Esposito aneb Antón Castillo) či interakcích se zvířaty ve hře:

Reklama

Související obsah

Také na webu...

RECENZE Bus Simulator 21

Jaké to je být řidičem autobusu?

Xboxová vydavatelská divize vábila na něco ohledně Fable, pak to smazala

Možná remastery starých dílů? Psalo se, že název Fable Anniversary už je obsazený.

- komentáře (0)

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna