BioWare připouští chyby v Dragon Age 2

A co tedy chtějí vylepšit?

Mike Laidlaw, hlavní designér Dragon Age 2, se už neudržel a na oficiálních fórech BioWare se rozhodl odpovědět na mnohé negativní reakce hráčů. A připustil, že hra mohla být lepší.

"Jsem si vědom věcí, o kterých se tu zmiňujete," píše. "Problémy jako opakované využívání levelů, implementaci nepřátel, kteří útočí ve vlnách, stejně také vývoj příběhu a malé důrazy na vaši volbu a tak dále. Všechny tyto problémy si uvědomujeme, analyzujeme je a v našich příštích plánech počítáme s jejich vylepšením."

"Navíc, nejen že jsem si vědom vašich připomínek, ale zároveň také souhlasím, že jsou v Dragon Age 2 některé aspekty, které nejenže mohou být, ale musí být v budoucích hrách vylepšeny. A to je přesně naším cílem."

DA2 ale podle něj pomohl posunout svět Dragon Age mnohem dál a připravil cesty pro další hry, které mohou být ještě lepší než všechno, co dosud ve vesmíru DA bylo. "Události v Dragon Age 2 fundamentálně změnili politickou a společenskou oblast v Thedasu, která nám otevírají spoustu možností do budoucna," píše Laidlaw.

Říká také, že se z výroby příběhu Hawka hodně poučili, a alespoň zjistili, co fungovalo a co nikoliv. "A tak je to vždycky," říká.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

- komentáře (7)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna