Gothic 4 využije PhysX

Nikoliv však DirectX 11.

JoWood v uplynulých dnech snad konečně nastartoval začátek reklamní kampaně na čtvrdý díl Gothicu, který v našich krajích ponese podtitul Arcania. Nejnověji komunitní manažer firmy, vystupující pod přezdívkou Megalomanic, na diskusních fórech prozradil, že hra využije předností fyzikálního enginu Nvidia PhysX.

To je změna oproti dřívějším informacím, které naopak Gothic 4 pasovaly jako kandidáta na podporu konkurenčního Havoku. Megalomanic vedle toho dodal, že tvůrci dopředu rezignovali na podporu DirectX 11.

"DX11 nabízí jen pár vizuálních potěšení navíc, jeho skutečná síla spočívá v multi-threadingu. Jenže to je zase něco, co by využila pouze PCčková verze a to nám vzhledem k multiplatformní povaze titulu nestojí za to," řekl komunitní manažer. Alespoň si snad majitelé Xboxu 360 a PlayStationu 3 nebudou moci stěžovat, že na jejich strojích hra vypadá o tolik hůře než na PC.

Reklama

Související obsah

Také na webu...

Američanka se převlákla za Milese Moralese ze Spider-Mana

Hry se už prodalo více kusů než The Last of Us 2 či Ghost of Tsushima.

F1 2021 s podporou 120 fps

A pro raytracing musíte mít GeForce RTX 2060 či Radeon RX 6700 XT.

- komentáře (2)

Po 30 dnech od publikování článku se diskuse automaticky zavírají, ale v rozpravě můžete pokračovat v našem fóru!

Schovat komentáře s nízkým hodnocením
Pořadí
Vlákna