Recenze Modern Warfare 2 v úterý

Activision drží vše pod pokličkou.

Modern Warfare 2 si buduje pověst výjimečné hry ve všech směrech. Nejvíce vyhypovaná výrobcem. S nejvíce předobjednávkami v americkém řetězci GameStop za celou dobu jeho existence. S nejvyššími odhadovanými tržbami za první týden na trhu, které asi překonají i Halo 3. Nejkontroverznější kvůli misi za teroristy na moskevském letišti. Nejdiskutovanější v hráčské komunitě kvůli ořezání multiplayerových funkcí. A také do poslední chvíle zahalena rouškou tajemství ohledně kvality celé hry.

To, že dosud nebyla žádná recenze Modern Warfare 2, ani v zahraničních časopisech, vůbec není náhoda. Zatímco vydavatelé ostatních her obvykle povolují zveřejnit jejich hodnocení pár dnů a někdy dokonce i pár týdnů před vydáním, Activision všechno netradičně drží pod pokličkou a názory na největší globální hit podzimu pečlivě střeží až do posledního možného okamžiku.

Hru v předstihu poskytli jen pár vyvoleným v pronajatém hotelu v centru Londýna, kam je zvali na čtyřiadvacetihodinové dýchánky včetně multiplayerových seancí. Jiní zase měli to štěstí, že se ke hře dostali díky předčasným závozům do skladů některých obchodů, které se musí s patřičným náskokem připravit na nejvíce rušný den roku.

Recenze Modern Warfare 2 si proto budete smět přečíst až v oficiální den zahájení prodeje, v úterý 10. listopadu přesně v 9 hodin dopoledne středoevropského času, kdy se samozřejmě objeví i na českém Eurogameru.

"Celkově jsem ze singleplayerové kampaně získal tak trochu rozporuplné pocity, jakkoli pozitivní dojmy jednoznačně převažovaly. Hlavní potenciál hry se vystřílel příliš brzy, někde na začátku, v prvních levelech. Druhá část je z mého pohledu jednoznačně slabší a ta třetí už nemá tolik sil, aby to hru katapultovalo zpátky do absolutní extáze," prozradil nedočkavcům alespoň něco málo recenzent Eurogameru.

"Kde však hra boduje na maximum, je mód Special Ops - soubor různých úkolů pro jednoho nebo dva hráče. Ty jsou rozděleny do pěti bloků se zvyšující se obtížností. Jsou tu úplně nové scény, které v kampani nebyly dostupné a významně prodlužují herní dobu. Namátkově mohu uvést třeba přechod přes most, který brání desítky nepřátel s podporou vrtulníků, nebo tichou likvidaci ruských hlídek v zimním lese," vysvětlil recenzent na závěr, co ho po dohrání potěšilo.

Tak nezapomeňte, v úterý dopoledne - Eurogamer.cz a jeho recenze Modern Warfare 2!