If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Control nepovede za ručičku a vydrží déle než Quantum Break

Nebude blbuvzdorný.

Minulé dílo finských Remedy jste mohli projít za dva večery a spousta práce vývojářů tak vyšla naprázdno, prý taková promarněná příležitost.

V nepřímém nástupci Control (Xzone.cz) se z toho chtějí poučit a na řadu věcí půjdou jinak.

Jak řekli na GDC pro The Verge, tato srpnová third-person akce s nadpřirozenými silami vás už nepovede za ručičiku a nebude blbuvzdorná.

Inspirovali se The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kterak hráče (ne)seznamuje s děním ve hře a nechává ho záměrně ve věcech plavat, což je prý pozitivem.

Control bude otevřenějším dobrodružstvím, které používá prostředí, dialogy postav a herní univerzum k vyprávění příběhu, zatímco cutscén tu moc nenajdete, spíš máte mít pocit, že vše odhalujete sami, jen musíte dávat pozor.

Hra má být plná tajemství a intrik, prý ve vás zanechá více otázek než odpovědí. Nebude hráče do ničeho nutit, i vsadí na otevřený konec s flexibilní hratelností.

Cover image for YouTube videoControl - Gameplay Trailer - Out on 27/08/2019 (PEGI)

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Control

PS4, Xbox One, PC

Related topics
About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments