Skip to main content

Detaily o Long War modu pro XCOM 2

Tvůrci je sdělili Eurogameru.

V návaznosti na oznámení z minulého týdne a zlevnění hry na tři kila poskytli autoři očekávané modifikace Eurogameru první konkrétní informace o její náplni a rozdílech oproti předchůdci.

Pavonis Interactive (dříve Long War Studios) spolupracovali s Firaxis ještě před vydáním XCOM 2 (Alza.cz), díky čemuž bude Long War 2 jejich dosud největším projektem.

"Chceme odvyprávět příběh hry vlastním způsobem. Tak jako jsme to udělali u XCOM: Enemy Unknown, snažíme se o prodlouženou kampaň, která vás bude držet na tenkém ledě mezi vítězstvím a porážkou. Hráči budou muset řešit mnohem více problémů a k tomu budou disponovat novými nástroji, inspirovanými guerrillovou válkou," řekl nám hlavní designér John Lumpkin.

Přiznal, že původní mod byl spíš pro hardcore publikum, takže tentokrát by ho rádi otevřeli širšímu publiku nižší obtížností pro příležitostné hráče, kteří si přesto stále užijí prodlouženou kampaň. Sice bude pořád těžší než základní hra, ale díky novým mechanismům, které se můžete naučit, vám toho hra dokáže i hodně odpustit. Na vyšší obtížnost to bude pořád maso i pro zkušené profíky.

Testeři prý dokončili kampaň Long War 2 za 100-120 misí, přičemž strategická vrstva sehraje větší roli než v původním XCOM 2. Počet misí nebude tak vysoký jako v modu pro XCOM: Enemy Unknown, ale autorům prý připadá, že našli ten správný počet, kdy každá mise sehraje roli a žádná nebude navíc.

Watch on YouTube

Read this next