Funkce FPS Boost navýší plynulost zpětně kompatibilních her na Xbox Series
První várka.
To, co Sony přidává jednotlivě hru po hře, a převážně jen u těch vlastních výroby, uchopil Microsoft trochu jinak.
Aby si utvrdil svou pozici, že má lepší řešenou zpětnou kompatibilitu na Xbox Series X a S (než má PlayStation 5), oznámil včera novou funkci FPS Boost.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/xbox_backcompat0217_fbtw_16x9_final_jpg_3rLGvAe.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Jejím smyslem je navýšení framerate (plynulosti) řady BC her na 60 fps či více, dle podpory u dané hry.
Zatím to umí následující várka her, přičemž další mají přibýt později: Far Cry 4, New Super Lucky's Tale (až 120fps), Sniper Elite 4, UFC 4 a Watch Dogs 2.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/xbox_screenshot_2021_02_12_19_31_06_jpg.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Až se na jaře podíváte do sekce "Manage Game" v rozhraní Xboxu, uvidíte tam nové indikátory, které vám dají hned najevo, jestli si hra tyká s FPS Boost či Auto HDR (a půjde to tam rovnou zapnout či vypnout).
Na FPS Boost se už podívali kolegové z Digital Foundry: