Playerunknown's Battlegrounds

VERDIKT: Žánr Battle Royale se dočkal prvního zásadního úspěchu.

RECENZE bety Battle Royale módu pro Call of Duty: Black Ops 4

RECENZE bety Battle Royale módu pro Call of Duty: Black Ops 4

Blackout je už teď jako naleštěný PUBG.

Tou nejzásadnější věcí na Blackoutu, novém pokusu Call of Duty o ovládnutí fenomenálně úspěšného Battle Royale žánru, je pocit, že vše funguje naprosto hladce.

Tahle naleštěná hra je i v současné betě o několik levelů výš, než se aktuálně nachází přímý rival Blackoutu na poli žánru Battle Royale, PlayerUnknown's Battlegrounds.

Na PlayStation 4, platformě, na které Blackout zpočátku testování běžel, byl opravdu impresivní framerate. Nepůsobí to sice jako vysněné číslo 60fps, kterým je série Call of Duty proslulá, ale nemá to do toho daleko.

Číst více...

Nová prodejní akce Xbox One X v ČR je stará

PUBG už šlo získat dávno.

Od domácí pobočky Microsoftu nám dnes dorazila zvláštní tisková zpráva, která jako by se zapomněla v čase. Oznamuje v ní novou prodejní akci na Xbox One X, která je přitom ve skutečnosti stará, když nenabízí lautr nic nového.

Tuk tuk a jeskyně v mapě PUBG

Inspirována Thajskem.

Tvůrci PlayerUnknown's Battlegrounds (Alza.cz) začátkem roku vyrazili do jihovýchodní Asie, konkrétně do Thajska, aby tam načerpali inspiraci pro novou mapu Codename: Savage.

Můžeme to chápat jako jasný důkaz toho, že hráče netankuje, jestli je některá hra nedokončená či technicky nedoknalá. Pokud je něco zajímá, neváhají a koupí si nehotový produkt i na konzoli, čehož by si měla všímat zejména Sony, která podobný Early Access na PS4 stále neumožňuje.

Microsoft se všude holedbá, jako by šlo o nějaký jeho ohromný úspěch a výkon. A ono to jeho vítězství vlastně je, když nejpopulárnější hru loňského roku, nyní se třemi miliony souběžných hráčů PC verze, nabízí na konzoli pouze on. Lze věřit tomu, že tato skutečnost může mnohé zviklat při rozhodování, kterou konzoli si pořídí.

Microsoft reaguje na osočení s PUBG

Není sílný v kramflecích.

Umístění na přední stránce Redditu se stovkami tisíc hlasů od diskutérů donutí i Microsoft, aby jednal. Včerejší kauza s údajným okopírováním nápadu na reklamu na PlayerUnknown's Battlegrounds (Alza.cz) pro Xbox One tak nezůstala bez odezvy.

RECENZE PlayerUnknown's Battlegrounds PC 1.0

90 až 100 hráčů seskakuje padákem z nákladního letadla na jeden ze dvou ostrovů - buď na mírný Erangel, který je ve hře už od samého začátku, anebo na pouštní Miramar, který je nový. Na zemi pak tito hráči, oděni pouze to hadrů, které našli v bednách s kořistí, hledají v opuštěných budovách zbraně a snaží se zabít jeden druhého, zatímco se vyhýbají obrovskému silovému poli, které se pomalu scvrkává na úzkou oblast mapy. Když zemřete, hra vás vykopne na úvodní obrazovku; když přežijete, tak, ehm, vyhrajete. To je všechno. Battlegrounds můžete hrát sólo nebo jako tým, z pohledu první či třetí osoby, ale tato verze hry na schovávanou se zbraněmi je alfou a omegou celého zážitku.

PlayerUnknown's Battlegrounds

Výrobce: Bluehole Studios

Číst více...

Člověk by si řekl, že když máme čest s momentálně nejpopulárnější PC hrou na světě, která má desítky milionů platících zákazníků, tak si tohle nějak ohlídá. Zvlášť, když se Microsoft dopředu chvástal, jak konverzi věnuje "first-party" péči (tzn. jako exkluzivitám z vlastní produkce) a jak s ní pomáhají zkušení tvůrci Gears of War z The Coalition (ti prý nakonec pouze asistovali s ovládáním) i další interní specialisté.

Tvůrce PUBG nevěří, že by jeho hra měla být hrou roku

Přeje to Zelda: Breath of the Wild a Horizon: Zero Dawn.

Spoustu lidí překvapilo, když se PlayerUnknown's Battlegrounds objevilo v nominacích na hru roku na The Game Awards. Zejména s ohledem na to, že hra stále není oficiálně vydaná a je k dispozici pouze jako Early Access na Steamu. Ostatně, dost to překvapilo i samotného tvůrce hry, Brendana Greena.

Po večerní smršti nečekaně mrtvé pondělní dopoledne - znovu připomínající, že se Gamescom svou důležitostí ani zdaleka nemůže měřit s E3 - rozčeřila debata o jedné starší záležitosti, poprvé oznámené paradoxně právě v červnu na E3.