Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Někam se vypařili skoro všichni hráči For Honor

Podivuhodné statistiky.

Rychle nazbyl, rychle pozbyl. Toto lidové přísloví patrně nedá spát představitelům UbiSoftu.

Jejich For Honor (Alza.cz), které začátkem března ztratilo dvě třetiny hráčů, totiž nyní opustilo až 95% hráčské základny (oproti únorovému startu s 56 tisíci za hodinu).

Vyplývá to z grafu Githyp, podle nějž je situace historické rubačky ještě horší než rok předtím s The Division, jehož pokles nebyl tak silný.

Ani uvedení druhé sezóny for Honor s dalšími bojovníky nepomohlo obnovit zájem publika, do čísel to promítlo v půlce května jen minimálně (z 2 tisíc na 4 tisíce ve špičce). Aneb většinu lidí nové mapy nepřinutily hru znovu zapnout a vrátit se k hraní.

Francouzský vydavatel se tak musí zamyslet, jestli nezměnit svou strategii: nové značky sice zažívají silný start, i díky velkému hypu a masírce, ale pak rychle umírají, když mulťák, na němž stojí, pomalu není s kým hrát. Nebylo by lepší vydávat DLC dříve a pravidelněji, i protáhnout propagaci o něco déle než jen na moment vydání?

Read this next