If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Nvidia ovladače a pre-load God of War PC, náš verdikt dnes v 17:00

+ předobjednávky GeForce RTX 3080 s 12 GB paměti.

Chystané NVIDIA GeForce Game Ready ovladače, které vyjdou 14. ledna, obsahují optimalizace pro God of War, která je obecně považována za jednu z nejlepších akčních her všech dob. Pouze hráči s GeForce RTX získají podporu NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex už 14. ledna 2022, kdy hra vyjde na PC.

Ovladače se zaměří také na hru Rainbow Six Extraction, která se na trh dostane 20. ledna také s DLSS a NVIDIA Reflex. Přinesou také optimalizace pro Hitman III, The Anacrusis, GRIT a Monster Hunter Rise. A nechybí ani podpora osmi nových herních monitorů G-SYNC Compatible.

Naše recenze PC konverze God of War od Bergyho bude zveřejněna na Eurogameru přesně v 17:00, kdy také začne oficiální pre-load hry ze Steamu:

Partneři Nvidia zase začínají nabízet GeForce RTX 3080 s 12 GB paměti GDDR6X. Ovladače s její podporou jsou k dispozici prostřednictvím služby GeForce Experience a na stránce společnosti NVIDIA pro stažení ovladačů. Pro ceny a další informace o konkrétních modelech kontaktujte naše partnery.

NVIDIA DLSS a Reflex jsou oblíbené mezi hráči i vývojáři. Tento měsíc vychází dvojice herních hitů God of War a Rainbow Six Extraction, které obě tyto technologie budou při uvedení na trh podporovat.

DLSS díky využití AI poháněné dedikovanými Tensor jádry v obou hrách navýší snímkovou frekvenci při zachování detailního a ostrého obrazu. NVIDIA Reflex je sada technologií, které optimalizují a měří latenci systému v kompetitivních hrách. Díky tomu je hraní svižné a umožňuje rychlé reakce.

Ovladač NVIDIA Game Ready pro hru God of War přidává také další funkce, jako např: Optimalizace a vylepšení pro chystané hry The Anacrusis, GRIT, Hitman III a Monster Hunter Rise. Vylepšení Dynamic Super Resolution (DSR) s využitím AI. Přidány tři filtry založené na hloubce obrazu do NVIDIA Freestyle, včetně Screen Space Ray Traced Global Illumination, Screen Space Ambient Occlusion a Dynamic Depth of Field.

Tagged With

Comments