If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Odtajněna herní doba Control a 26 minut s raytracingem

Ale trhá se.

Ve víru spekulací o možném odprodeji finského studia Remedy do rukou Sony se trochu zapomíná, že už 27. srpna vypustí Control.

O jeho předpokládané herní době pohovořil GamingBolt se šéfem vývojářů a designérem vyprávění, kterými jsou Mikael Kasurinen a Brooke Maggs.

Tato third-person akce s nadpřirozenými schopnostmi vám zhruba zabere 15 až 20 hodin. To je údaj, který po chvilce zdráhání odpověděli autoři, kteří do něj započítali dokončení hlavní kampaně a pár vedlejších misí.

Jedním dechem ale dodávají, že se trvanlivost Control těžko odhaduje, protože jde o komplikovanou a rozsáhlou hru. Prý ji můžete projít vícero různými cestami, nemluvě o znovuhratelnosti díky jejím herním systémům.

Souběžně se objevilo delší video z hraní PC verze se zapnutým raytracingem. U něj trochu vyvolává obavy, že se trhá, resp. framerate se propadá někam na úroveň 20 fps.

Kdo tedy vlastní poslední grafické karty od Nvidia a bude chtít hrát s pěknými odlesky v reálném čase, nejspíš se bude muset připravit na menší slideshow, ačkoli ještě zbývá řada týdnů na optimalizaci.

Cover image for YouTube videoControl | 26 Minutes of PC Gameplay w/ Ray Tracing Enabled

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Control

PS4, Xbox One, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments