Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Otočka Redfall - nakonec půjde i offline singleplayer

Ředitel vývojářů pro Eurogamer vysvětluje změnu + nálož nahrávek.

Není to poprvé, a nepochybně ani naposledy, co k něčemu takovému dochází. Brát by se to mělo pozitivně, když se původně prosazovaná politika výrobce změní kvůli nátlaku nespokojených hráčů.

Původně se počítalo s tím, že Redfall si nebudete moci v singleplayeru užít bez permanentního internetového připojení. Avšak naposledy několikahodinové fronty na betu Diablo 4 o víkendu ukázaly, že to není moc přívětivé řešení pro pohodlí hráčů (platících zákazníků), když nemohou hrát při každém výpadku či přetížení serverů.

Studio Arkane se na poslední chvíli před květnovým vypuštěním této upíří převážně onlinovky rozhodlo, že ji trochu přepracuje.

Prozradil to ředitel vývojářů Harvey Smith v rozhovoru pro Eurogamer na nedávné novinářské předváděčce. Momentálně prý pracují na tom, aby jednoho dne umožnili hru pro jednoho hráče plně offline.

"Vývojáři na takové věci mohou reagovat dvěma způsoby: Panebože, přeci jste neustále online na každém svém zařízení, na Steamu, na Xboxu, stahujete patche, jinak jste nahraní, nebo komunikujete s přáteli. Ale tato reakce by postrádala empatii".

Veterán Smith chápe, že hry se hrají i v místech, kde je mizerné připojení k internetu, nebo kde se o něj bojuje s ostatními členy rodiny. To považuje za legitimní argument.

V Arkane tedy naslouchají fanouškům a v budoucnu to vyřeší k jejich spokojenosti. Potřebují například udělat šifrování uložených pozic na lokálním disku, překopat uživatelské rozhraní atd. Prý se tím zabývají, i když nechce nic závazně slibovat, ale v budoucnu takový patch pro offline hraní Redfall nejspíš přinesou.

Důvodem, proč původní design počítal s neustálým připojením hráče, prý nebyl zabudovaný ingame obchod - žádný takový tu není, ani jakékoli mikrotransakce, ty tu také nejsou (pouze nějaké volitelné DLC balíčky kostýmů atd.).

Šlo jim prý hlavně o to, aby mohli sledovat chování hráčů, kde se zasekávají, jak hru konzumují, kde mají různé těžkosti, zda často padají ze žebříků atd. To by jim pak prý umožnilo lepší práci na opravách a vylaďování. Více v kompletním rozhovoru tady a níže je hromada nových nahrávek:

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Redfall

Xbox Series X/S, PC

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments