If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Proč je Dying Light 2 jen v 30fps na Xbox Series S?

+ plán patchů, technický rozbor.

Tymon Smektala je hlavním designérem v polském studiu Techland a o víkendu se stal takovým tiskovým mluvčím na Twiteru.

Pustil se totiž do vysvětlování, proč je Dying Light 2 ve verzi na Xbox Series S zamčeno na chod jen v 30 snímcích za vteřinu:

"Ještě se na to podíváme, ale drží nás zpět GPU v těchto konzolích. Každá hra má různá nároky. Dying Light 2 je unikátní svou hustotou a vertikálností herního světa, takže streamuje více dat než většina jiných her v otevřených světech".

Smektala dodal, že se vývojáři samozřejmě mohou vždy zlepšit, co se týče schopnosti optimalizace, ale vyzval k prozkoumání analýzy od Digital Foundry, která je veskrze pochválila.

Cover image for YouTube videoDying Light 2 Stay Human: PS5 vs Xbox Series X/S Comparison - 30FPS/60FPS/RT Modes Tested!
Cover image for YouTube videoDying Light 2 Last-Gen Consoles vs PS5: Xbox One/One X and PS4/Pro Tested!

A na čem budou teď prioritně pracovat, po tom gigantickém startu z konce týdne?

Nejprve hodlají řešit problémy s co-opem, protože vysoký zájem hráčů rozbil servery Sony, Microsoftu a Epicu.

Pak se budou zabývat tím, že někomu se dělá špatně z pohybů kamery, aby to bylo napraveno v prvním patchi po vydání. Příště se zaměří na motion blur a na zorné pole výhledu.

Sign in and unlock a world of features

Get access to commenting, homepage personalisation, newsletters, and more!

In this article

Dying Light 2 Stay Human

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

About the Author
Jan Doskocil avatar

Jan Doskocil

EG.cz Managing Director

Comments