Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Redakční blog: A podzimní sezónu si můžeme odškrtnout

Článků v přípravě je přesto celá řada.

Kromě dvou závodních výjimek (Need for Speed: Rivals a Gran Turismo 6) už jsou všechny velké hry pro starou generaci venku a na EG již od pondělního CoD dávno zhodnoceny, což nastalo o něco dříve než v minulých letech, tudíž veškerá pozornost se odteď bude ubírat převážně na uvedení nextgen konzolí. Našinci ho budou sledovat lehce zamlženou, možná až závidějící optikou vzhledem k známému odkladu Xbox One v ČR nejdříve na jaro-léto příštího roku a zpoždění PS4 do půlky prosince. Tohoto mezidobí, kdy domácí média na osahání nextgenu musejí dlouho čekat, proto na Eurogameru využijeme k publikování jiného obsahu a budeme-li zdrávi, možná zbyde čas i na sejití se pro nějaký ten podcast.

Už zítra, v pondělí 11. listopadu, vyprší embargo na datadisk Enemy Within pro strategický XCOM, který během několika týdnů zevrubně prozkoumal Martin Frey a byl s ním spokojen (bude v češtině). Ten pro vás také píše tématický článek o historii polského CD Projektu, kde se vedle jiných zajímavostí dočtete, proč byl Zaklínač 2 málem zrušen.

Agarwel Idiriz se původně měl zabývat Directors Cut re-edicí Deus Ex, jelikož však není schopen rozchodit podporu druhé obrazovky, která je tou zásadní novinkou, a Cenega nemá žádné kusy na poskytnutí hry někomu jinému, nejspíš tuto recenzi odpískáme (nebo by vás zajímaly jen ty změny v hratelnosti?). Vynahradit by si to měl na recenzích papírové plošinovky Tearaway pro VITA od tvůrců LittleBigPlanet (recenze 20.11.) a akce Deadfall (recenze 13.11.), která je navzdory indianajonesovskému tématu zklamáním.

Pavel Oreški se teprve před pár dny zhostil recenze multiplayeru Battlefield 4, pro kterou se dlouho nedařilo nikoho vhodného najít, i vzhledem k známým technickým problémům, se kterými se nikdo nechtěl mořit a které bohužel v PC verzi trvají dodnes: "V boji získáváte zkušenosti, ale ty se vám po skončení zápasu nepřipíší na účet. Takže je to jako byste půlku těch her vůbec neodehráli, nezískáváte nové zbraně, vylepšení atd. Lituji lidí, kteří si hru koupili, protože multiplayer je betatest za trest!" Uklidnit se chodí k Wii U titulům jako Mario & Sonic at the Sochi Olympics, Wii U Party a dalším od Nintenda.

Až Martinu Zavřelovi skončí náročný týden vrcholící přednáškou na víkendovém GDS, pustí se do dodatečného zhodnocení mulťáku hry Call of Duty: Ghosts, kterou od ABC Data dostal před pár dny. Ještě předtím se ale určitě rád podělí o dojmy z uzavřeného testování Dark Souls 2 na PS3, které nebylo jen o multiplayeru, jak se to navenek mohlo jevit.

Michal Jonáš se zase vrátil z novinářské akce Wargamingu i k World of Warplanes v Německu a zatočil s chřipkou, takže by už měl mít chvilku k juknutí se na první epizodu kampaně do Arma 3, vedle pokračování trochu úmorného psaní návodu na GTA 5 vydávaného pravidelně každý víkend. Do jiných průvodců jako Assassins Creed 4 (či Batman/BF4) prozatím investovat nebudeme, ač bychom díky novému navázání oficiální spolupráce s renomovaným vydavatele knih Prima Games klidně mohli, jenže o ně u zahraničních kolegů nepanuje velký zájem (možná po vydání PC konverze?).

Jíra Sládek si ještě před Wasteland 2 a remakem druhého Baldurs Gate střihnul článek o prý velmi povedené modifikaci Fallout: Resurrection. Milan Bergman se chystá podívat na datadisk Cities of Tomorrow pro SimCity, Marek Beniač po rallye vyhlíží NFS od EA, Aleš Harazim odpočívá v cizině před příběhovým DLC pro BioShock: Infinite, Josef Eisner se po videorecenzi CoD možná pustí do AC4PC a tím asi výčet všeho zásadního, co se děje na pozadí, končí.

Tedy vedle pozvolné přípravy nového designu homepage s prvky otestovanými na americké odnoži, obnovení Dobrého rána od zítřka (po krátkém vynuceném výpadku), přechodu a školení na nový reklamní systém, sbíráním ohlasů do tématu o postoji distributorů k události číslo jedna, dolaďování konceptu jedné nové rubriky a přistoupení k realizaci jiných nápadů odsouhlasených na nedávném redakčním srazu.

Vize českého Eurogameru nicméně i nadále zůstává neměnná, tzn. drtivou většinu času, energie i prostředků věnujeme aktuálnímu a vlastnímu zpravodajství, jehož chrlení průběžně během dne máte tak rádi a mimojiné tím zajišťujete nejvyšší počet stránek shlédnutých na čtenáře z celé mezinárodní sítě (viz poděkování za meziroční nárůst v září). Obzvlášť teď dění okolo příchodu nových konzolí, kdy jedna zásadní zpráva po pár hodinách přebíjí druhou, je a určitě ještě bude mimořádně výživné, takže se vyplatí být u toho.

Read this next