Skip to main content
If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Seriál zařídil nárůst prodeje The Last of Us 1 Remake o 238 procent

+ opět rekordy ve sledovanosti.

Že je seriál HBO dle survival akce na PlayStation velkým hitem, to se už vědělo.

Když se započítala sledovanost seriálu The Last of Us za celý úvodní týden od premiéry první epizody, pak šlo dokonce o ještě vyšší čísla než u House of the Dragon.

Za první dva dny měl seriál jen v USA sledovanost přes 10 milionu diváků.

Z této ohromné popularity logicky těží i příbuzná hra od Naughty Dog. Remake jedničky z loňského září (The Last of Us Part 1) teď zaznamenal nárůst prodejů o 238 procent oproti předešlému týdnu, čímž vystoupal na dvacáté místo britského žebříčku dle GfK, jak reportují Gamesindustry.

Frčet začalo po letech také The Last of Us Remastered, tzn. minulá předělávka hry pro PS4. U ní šlo o 322 procent a vystoupání na 32. místo.

Opakuje se tedy to samé, co potkalo hry z RPG série Zaklínač po uvedení seriálu na Netflixu.

Druhá epizoda seriálu - The Last of Us Episode 2: Infected - aktuálně boduje s více než 1500 uživatelskými recenzemi na IMDB, z nichž má hodnocení 10 z 10. To přitom měla premiéru až v pondělí časně ráno našeho času.

Seriál také byl největší premiérou nové řady na HBO / HBO Max v Latinské Americe. A nic na tom nezměnily ani stížnosti Bruce Straleyho, že nebyl coby spoluředitel vývoje prvního dílu hry uveden v titulcích seriálu.

Tady je ochutnávka třetí epizody, která dorazí na přelomu týdne.

Read this next