If you click on a link and make a purchase we may receive a small commission. Read our editorial policy.

Skull and Bones vábí na zjednodušené vrácení peněz, pokud vás nezaujme

Nezvyklá propagace.

Pár dnů po reportu, že ani tvůrci moc nevěří v úspěch titulu, přichází něco v podobném duchu, avšak z oficiálních kanálů.

Nepamatujeme si, kdy by nějaká ambiciózní áčková hra v reklamním spotu lákala na to, že když se vám nebude líbit, můžete využít zjednodušeného procesu vrácení peněz.

Skull and Bones je však dost speciální případ, protože všichni si dobře uvědomují, jak dlouho probíhal vývoj, kolika rebooty prošel a že v listopadu už prostě musí vyjít za každou cenu, jinak by UbiSoft musel vracet přijaté dotace singapurské vládě.

V klipu na oficiálním Twitteru účtu hry se tedy vábí na to, že pokud si tuto námořní pirátskou plavbu koupíte přímo z UbiSoft Store, můžete využít funkce pro snadné vrácení vašich peněz zpět, jestliže jste nestihli odehrát více než dvě hodiny.

Tato politika francouzského výrobce není nová a obdobně to funguje i na Steamu, ale zajímavé je to, že ji teď zmiňuje v propagačním videu, jako by snad panovala značná obava, že to dopadne fiaskem a že hra bude za pár týdnů mrtvá.

Nebo prostě UbiSoft vidí, že žádné předobjednávky nepřicházejí, takže se rozhodl je podpořit aspoň tímto krokem, tzn. dát najevo zákazníkům, že tolik se svou koupí neriskují.

Tagged With

Comments